Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Har brukt et kredittkort. Betalte hele beløpet tilbake i begynnelsen av mnd. Ser plutselig at den samme summen er trukket fra kontoen igjen noen dager senere. Det er snakk om endel 1000 kr. Hva gjør jeg? Anonymkode: c5a60...c7b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Du ringer selvfølgelig til der du har kortet Anonymkode: 749c5...cbd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 A. Ringer kredittkortselskapet og ber de føre over B. Bruker opp summen med kredittkortet C. Fører pengene tilbake til konto via nettbanken Anonymkode: a5532...543
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Det havner vel bare som pluss i saldo. Enten så lar du det stå der og bruker kortet som før, eller så kan du sikkert få det ut igjen (jeg har bare kredittkort knyttet til nettbanken min, og kan flytte penger ut og inn som jeg vil.). Anonymkode: 9b09e...7e9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Jeg har Dnb, og ved en feil har de to ganger de siste ukene trukket dobbelt når jeg har overført fra brukskonto til mastercardet! Skikkelig irriterende. Da jeg ringte inn ba de meg bare om å føre over tilbake fra MasterCard til brukskonto, det var visst ikke noe gebyr på det. Veldig enkelt å gjøre i nettbanken. Men sjekk med din bank ift gebyrer før du evt gjør det. Anonymkode: 1af47...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå