Gå til innhold

Er dette så viktig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent skulle i barnebursdag med sønnen på fem. Han kan skrive navnet sitt. Så skulle han skrive dette på kortet. I et anfall av kunstnerisk frihet skrev han en Å i stede for A, syntes nok en runding over A’en var fint for anledningen. Mora ble drit sur, kjefter på barnet, hadde ikke flere kort og fikk ikke rettet det så skrapet bort rundingen med en kniv. Sønnen var synlig lei seg og utilpass. 

Gjør det virkelig noe om han heter Olå i stede for Ola på kortet da?? 

Fikk så vondt av han jeg. 

Anonymkode: b6a8a...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør selvsagt ingenting. 

Stakkar liten, han skal nok få mange slike opplevelser med sin perfeksjonsmamma. 

Anonymkode: 165d9...c1a

Skrevet

Det er så utrolig dårlig av mor  lage styr og dårlig stemning av! Stakkar liten, fikk vondt av ham 😟 

Skrevet

Jeg syns slikt bare er koselig og kjenner jeg hadde blitt irritert på denne moren om jeg hadde sett hennes utbrudd. 

Min datter hadde en periode der hun speilvendte halve navnet når hun skrev, da ble det faktisk ett annet navn, men dette tror jeg alle skjønte var henne og at hun faktisk bare var ett lite barn som prøvde og var ganske så flink. 

Anonymkode: 434ae...198

Skrevet

Vi vet ikke noe om forhistorien her eller hva som skjedde etterpå. Å gjøre et stort nummer av et anfall av irritasjon eller hva det nå enn var, er unødvendig. 

Anonymkode: 7fd1a...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...