Gå til innhold

Sitter mannen din for-eller bakovervendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er ganske lav (174 cm), så har sitter bakovervendt helt til i vår. Da bikket han 80 kg, så følte det endelig var trygt å snu ham. 

Anonymkode: be7ac...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂👏🏻

Anonymkode: ca06d...8b0

Skrevet

Nei vet du hva. Han får sitte bakovervendt et par år til! Han er 93 kilo nå, kan ikke snu han før han bikker 100 kg, så mulig jeg aldri får snudd han! Safety first!

Anonymkode: f4b69...f91

Skrevet

Han får sitte forovervendt, men må sitte i baksetet med sønnen vår som sitter bakovervendt. Mannen har nettopp sluttet med pute. 

Anonymkode: d720f...167

Skrevet

Han ligger i bagdelen av vogna, med sikkerhetsnett. Jeg får sikkert massa tyn nå, men det er eneste måten til å få han til å sove når vi kjører. Orker ikke den hylinga.

Skrevet

Bakovervendt naturligvis. 

Det verste var da jeg måtte nærmest sloss med piloten på SAS da han nektet meg å plassere ham i det medbrakte setet. Noen mennesker forstår ikke verdien av sikkerhet!

Anonymkode: 6e6b2...ca0

Skrevet

Er dere seriøse nå???

Setter min i et bur i bagasjerommet. Får være måte på hysteri!!

Anonymkode: f7416...5bd

Skrevet

Bakovervendt, men det er en kamp hver gang! Han mener han ikke trenger det lengre, men jeg syns sikkerhet er viktigst, så han får bare sutre. I den andre bilen er det ikke plass til å ha setet bakovervendt, så den bruker jeg bare når jeg må.

Anonymkode: c5a78...6b4

Skrevet

Skjønner jo at dette er tull, men har man plukket ut en død unge av en kræsjet bil, så skal jeg love dere at man sikrer ungene selv om de sitter litt trangt. Folk flest tar alt for lett på bilsikring. 

Anonymkode: 4ae84...cf4

Skrevet

Jeg pleier ikke ta med min på tur. Setter han i buret på gangen når vi forlater huset. Skal vi være borte over flere dager, tar naboen han med på noen lufteturer om dagen, og passer på at han har vann og mat.

Anonymkode: 7eb64...7fd

Skrevet

Vi bytter på. Den som kjører må jo se veien. Mannen er lang så beina hans henger over seteryggene, vi forsøkte beltestol med da måtte vi ha takluka åpen, han klaget over at han fikk så mye i munnen mens vi kjørte. 

Anonymkode: 24144...bc1

Skrevet

Den beste tråden på lenge 🤣

Anonymkode: f4b69...f91

Skrevet

Har han på taket jeg 👍🏼👍🏼👍🏼

Anonymkode: 53840...e74

Skrevet

Han ble bilsyk og kasta så fælt opp at jeg snudde ham da han ble 46 år. Litt tidlig, men jeg ble lei av utspydd bil og sutring. Nå kan vi i det minste dra på hytta i helgene👍🏻 

Anonymkode: b03b5...9ce

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han ble bilsyk og kasta så fælt opp at jeg snudde ham da han ble 46 år. Litt tidlig, men jeg ble lei av utspydd bil og sutring. Nå kan vi i det minste dra på hytta i helgene👍🏻 

Fy søren altså, du bryr deg ikke noe om sikkerhet du. Tenk å snu han allerede, jeg gir meg ende over

Anonymkode: 79a28...197

Skrevet

Jeg pleier å legge han i takboksen. Er litt sutring, men det ble bedre da han fikk en liten madrass og et pledd rundt seg. Et par ganger har jeg dessverre glemt at han var med, så han ble liggende i boksen over natta. Han var litt sulten og tørst, men fikk ingen varige mén. 

Anonymkode: a2673...ed5

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fy søren altså, du bryr deg ikke noe om sikkerhet du. Tenk å snu han allerede, jeg gir meg ende over

Anonymkode: 79a28...197

Håper jeg ikke får eldrevernet på nakken😱 Har hørt at de er dritskumle og tar folk for bagateller. Tror de får provisjon for hver gamling de tar. Kjenner du til det? 

Skrevet

Vi rygger bare vi.. På den måten sitter vi alle bakovervendt👍 Mye tryggere🙂

Skrevet
2 minutter siden, Mrs. Kaizer skrev:

HA-HA-HA! Dævver. Dagens! 

Skrevet
1 minutt siden, Mrs. Kaizer skrev:

Dere Mensafolk er så smarte👌🏻👏🏻👏🏻

Skrevet

Jeg skal fortelle dere hva som skjedde med meg her forleden, som virkelig satte ting i perspektiv og som ble en skikkelig vekker. 

Jeg bestemte meg for å sette mannen i forsetet, da han nå har bikket 90 kilo. SÅ stolt, vet dere - satt der og triumferte til hele verden (sååååå søt, sukk!). Vi begynte så å kjøre, og vi hadde ikke kjørt langt før jeg skjønte at dette ikke går likevel. Han begynte å klå på meg - overalt. Trafikkfarlig er jo bare forbokstaven, så tok bort hendene i en bestemt tone (viktig å være tydelig og konsekvent!) og da begynte spetakkelstyret. Hyling, sutring og furting i store kvanta.

Det var da jeg skjønte at det ikke er antall kilo som avgjør plassering i bilen, så det ble rett tilbake i baksetet, bakovervendt SELVSAGT. Satt inn ørelappstolen, så nå sitter han iallfall godt. Har også en sånn «koppholder» med øl, samt en sånn liten reiseTV med mange episoder av Lagerkrigen, så nå går turene så mye bedre. 

Dagens tips!

Skrevet

Denne tråden har jeg lest før her inne...

Anonymkode: 1a916...935

Skrevet

Bakovervendt. Men han må sitte på taket, så jeg tenker at det var det tryggeste. 

Anonymkode: d4abf...753

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden har jeg lest før her inne...

Anonymkode: 1a916...935

Mange tråder JEG har lest her inne. Og de stopper aldri. 

Har barnetrygden kommet. 

Når får vi barnetrygden før påske. 

Når kommer skatten. 

Hva fikk du til jul. 

Hvor tung lang er din x-åring. 

Er det slik at det er ulovlig å skrive samme greia flere ganger må alle holde kjeft her inne. 

Anonymkode: 24144...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...