Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Jeg leker med tanken på å starte en butikk, men vet ikke hvordan det gjennomføres. Hva må jeg gjøre og huske på for å få det til? Dette er bare en dagdrøm jeg har. Foreløpig trenger jeg sikkerheten den faste jobben min gir, men når ettåringen min (som skal få søsken med tiden) blir større, kunne jeg tenkt meg å blitt min egen sjef 😊 Anonymkode: aac1f...c5e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Jobber du i butikk nå da? Jeg anbelafer deg i tilfelle å ta jobb i en butikk så du lærer hva det innebærer, du bør både ha jobbet på gulvet og vært assisterende butikksjef eller butikksjef i en eksisterende butikk før du starter for deg selv. Jeg har vært butikksjef i 15 år, og kunne aldri verden tenkt meg å starte for meg selv. Butikkbransjen er i endring om dagen, og det er tøffe tak for å tjene penger. Det er dyrt å drive butikk og jeg er sjeleglad for at jeg har en kjede i ryggen. Jeg er min egen sjef altså, men det er mye jobb å drive butikk. Man jobber ikke 37 timer i uka for å si det sånn... Anonymkode: 97d18...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå