Gå til innhold

Er jeg helt gal..44 år og dater en på 29?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har det sååå fint på alle mulige måter, samtalene flyter, vi ler sammen, har helt, helt RÅ sex, spiser sammen, går på tur sammen osv osv. En av vennene hans kalte meg en cougar..følte litt på det. Men han er jo voksen, 29 år liksom...Ah

Anonymkode: 19ec2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes 15 års alderforskjell er veldig mye, uavhengig av hvem som er eldst...

Akkurat nå er dere kanskje på samme stadie, men hva med fremtiden? Hva når du går av med pensjon og han har 15 år igjen å jobbe...

Anonymkode: c14b4...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... dere er jo voksne, som du sier. Alder i seg selv trenger ikke bety så mye hvis man treffer hverandre på kjemi, og det virker det jo som om dere gjør.

Men tenker dere langsiktig så er det jo en del ting dere må avklare. Barn er det mest prekære å få avklart. Har han ikke barn, men ønsker barn, da har dere det travelt...

Og så er det jo en risiko for at han om noen år vil ha en som er yngre, men det tenker jeg kan skje uansett.

Vet om to par som har fått det til å vare med den aldersforskjellen "feil vei", og de har vært lykkelige. En del venner forsvant for begge, de taklet ikke aldersforskjellen, men de fleste ble vant med det. Det ene barnet til den ene i ene paret slet med aldersforskjellen, men der var det også andre problemer mellom forelder og barn, så alder til partner ble en symptomkrangel for å ikke krangle om det egentlige problemet.

Når dere har det så fint sammen så tenker jeg gå for det. Man har ingen garantier i livet, absolutt ingen. To år, fem år, ti år... ingen vet hva som skjer. Har dere vært lykkelig i mellomtiden så er det verdt det.

Anonymkode: 22188...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes 15 års alderforskjell er veldig mye, uavhengig av hvem som er eldst...

Akkurat nå er dere kanskje på samme stadie, men hva med fremtiden? Hva når du går av med pensjon og han har 15 år igjen å jobbe...

Anonymkode: c14b4...d5a

Det er jo hundre år til. Who cares? Lev i nuet!

Anonymkode: abdd0...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke er et problem før han ev. ønsker barn, og at det kan bli mer merkbart når du nærmer deg...si 60 (kommer litt an på hvor raskt man eldes). Uansett kan dere jo bare nyte her og nå og ta det som det kommer. Moren min hadde lenge en 14 år yngre samboer. Forholdet var dårlig, men det var ikke alderen som var problemet. Selv datet jeg en som er 12 år yngre en stund, heller ikke alderen som gjorde at jeg avsluttet.

Anonymkode: 3ba9a...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har det sååå fint på alle mulige måter, samtalene flyter, vi ler sammen, har helt, helt RÅ sex, spiser sammen, går på tur sammen osv osv. En av vennene hans kalte meg en cougar..følte litt på det. Men han er jo voksen, 29 år liksom...Ah

Anonymkode: 19ec2...474

Så lenge du kunne et mora hans, syntes jeg det er litt galt, men det er min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Så lenge du kunne et mora hans, syntes jeg det er litt galt, men det er min mening. 

Det er heldigvis få 14-åringer som blir gravide og beholder...

Anonymkode: 22188...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...du er jo cougar da :) ikke at du skal bry deg om det! Største utfordring er som en nevner at dere vil forskjellige ting...eks han vil ha barn, mens du er ferdig med det, eller du er pensjonist og vil reise mens han står i full jobb o.l. De største forskjellene i alder vil sannsynligvis manifester seg i alderdommen. Kjør på og kos deg mens du kan tenker jeg!

Anonymkode: 0d77a...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er heldigvis få 14-åringer som blir gravide og beholder...

Anonymkode: 22188...960

Du vet hva jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine tilbakemeldinger 🙂 Jeg vet jo ikke hvor lenge dette varer og jeg tenker selvfølgelig på det at mulighetene for å bli erstattet med en yngre modell er stor. Men akkurat nå har vi det så fint. Er ikke kjærester, vi bare dater. Jeg tenker også at om jeg hadde vært 34 og han 19 så hadde det vært litt ekkelt og unaturlig Men en kar på 29 år er jo voksen, det er ikke en på 19. Mentalt sett synes jeg at vi er på samme stadiet. Han er ute på byen litt mer enn hva jeg er (som er ca 1 gang hver annen mnd 😉 men det synes jeg er helt ok. Jeg koser meg i nuet, også får jeg se hva tiden bringer ❤️ 

Anonymkode: 19ec2...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for mange fine tilbakemeldinger 🙂 Jeg vet jo ikke hvor lenge dette varer og jeg tenker selvfølgelig på det at mulighetene for å bli erstattet med en yngre modell er stor. Men akkurat nå har vi det så fint. Er ikke kjærester, vi bare dater. Jeg tenker også at om jeg hadde vært 34 og han 19 så hadde det vært litt ekkelt og unaturlig Men en kar på 29 år er jo voksen, det er ikke en på 19. Mentalt sett synes jeg at vi er på samme stadiet. Han er ute på byen litt mer enn hva jeg er (som er ca 1 gang hver annen mnd 😉 men det synes jeg er helt ok. Jeg koser meg i nuet, også får jeg se hva tiden bringer ❤️ 

Anonymkode: 19ec2...474

De jeg kjenner som har hatt samme forskjell «feil» vei hadde det fint en stund, og så innhentet alderen mannen. Plutselig var han sammen med en «gammel dame» og det ble feil. Da er det litt kjipt for den eldste å skulle «begynne på nytt».

Anonymkode: 6ecdc...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Har en elsker på 35 mens jeg er 47 :) Vi snakker sammen daglig, er ment for hverandre og holdt på i 2 år nå,  men pga ymse omstendigheter så går ikke det riktig ennå

Anonymkode: 33c67...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Vet om to par som har fått det til å vare med den aldersforskjellen "feil vei", og de har vært lykkelige. En del venner forsvant for begge, de taklet ikke aldersforskjellen

Anonymkode: 22188...960

Spesielt. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg ikke skal kunne takle at venner eller venninner av meg skal finne lykken med en som er yngre/eldre, så lenge begge er voksne. Hva er det å takle liksom...?

Hi: jeg er gift på 15. året med en som bare er fem år yngre enn meg. Er blitt «mobba» for å være cougar opptil flere ganger, særlig av mannen min 😆 Ikke noe å bry seg om. Forholdet deres er som alle andre forhold: Det kan funke, og det kan gå til helvete. Er du heldig har du funnet en mann som ikke er så overfladisk at alder i seg selv er en grunn til å gå fra en dame han synes er helt topp. 

Lykke til, og ikke tillegg aldersforskjellen noe som helst, så du lager et problem som ikke egentlig eksisterer!

Anonymkode: a8b10...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 44 og har en elsker på 33. 😊

Anonymkode: fbd37...2c3

43 og har elsker på 27.  Drit nå i alle andre, lev og nyyyyt jente.  Tiden går fort, vi må "kjøre på" så lenge de ser til vår kant.   😉

Anonymkode: d9d5e...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 44 og har en elsker på 33. 😊

Anonymkode: fbd37...2c3

Bare en? 😁

Seriøst, som mange andre skriver, nyt livet, lev i nuet. Alle forhold kan ta slutt. Nyt det mens det varer, gled deg over det som var. Varer det så varer det. Ender det så ender det. Slik er det med alle forhold.

Jeg har hatt flere unge elskere, men nå har jeg en elsker som er 29 (jeg er selv noen og 40), samtidig som jeg er åpen om det når jeg dater andre. Jeg har ikke tenkt å gi slipp på god sex for et forhold, da skal det være en bra fantastisk mann!

Anonymkode: 7337c...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 og har et forhold til en på 23, veldig få som vet om forholdet, og ikke noe vi skal gå offentlig ut med. Lever i nuet begge to, og har det veldig bra sammen. 

Anonymkode: 47498...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎15‎.‎07‎.‎2019 den 21.32, Anonym bruker skrev:

Vi har det sååå fint på alle mulige måter, samtalene flyter, vi ler sammen, har helt, helt RÅ sex, spiser sammen, går på tur sammen osv osv. En av vennene hans kalte meg en cougar..følte litt på det. Men han er jo voksen, 29 år liksom...Ah

Anonymkode: 19ec2...474

Du er ikke helt gal. Nyt det.

Jeg er 48 og hadde et par fyrer jeg datet i fjor, som var like langt fra meg i alder som dette (31 og 32). Går så fint så. Men jeg var ikke forelska i noen av dem, så nå dater jeg en på min egen alder. 

Helt ærlig så må jeg si at sexen var en del bedre i fjor...

Anonymkode: 3641a...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror ble sammen med ei på 37 da han var 25, altså 12 år forskjell. De er nå gift og har barn. Han har alltid vært veldig voksen og de har det bra sammen. Ulempen er at det ble veldig vanskelig for dem å få barn pga hennes alder (de begynte å prøve etter tre år, da var hun 40). Og så klart blir det rart når hun blir pensjonist 12 år før ham etterhvert.

jeg ville tenkt gjennom disse tingene nå hvis jeg var deg. Før det blir seriøst. For da kan det være vanskelig å gå hvis dere har blitt glade i hverandre. Jeg tror min bror skulle ønske han hadde endt opp med noen på sin egen alder, selv om de har det bra sammen.

Anonymkode: 04bf7...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 6.28, Elizabeth89 skrev:

Du vet hva jeg mener. 

Mulig hun gjør, men selv skjønner jeg ingen ting av det du mener.

Anonymkode: 3641a...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 19.22, Anonym bruker skrev:

Spesielt. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg ikke skal kunne takle at venner eller venninner av meg skal finne lykken med en som er yngre/eldre, så lenge begge er voksne. Hva er det å takle liksom...?

Hi: jeg er gift på 15. året med en som bare er fem år yngre enn meg. Er blitt «mobba» for å være cougar opptil flere ganger, særlig av mannen min 😆 Ikke noe å bry seg om. Forholdet deres er som alle andre forhold: Det kan funke, og det kan gå til helvete. Er du heldig har du funnet en mann som ikke er så overfladisk at alder i seg selv er en grunn til å gå fra en dame han synes er helt topp. 

Lykke til, og ikke tillegg aldersforskjellen noe som helst, så du lager et problem som ikke egentlig eksisterer!

Anonymkode: a8b10...270

Jeg kan skjønne det. En omgangsvenn av oss fikk seg dame på alder med våre foreldre. Det ble jo ikke helt det samme. Ulike interesser, verdier og holdepunkter, så det ble jo som å henge med foreldre/svigermor liksom. Ikke gøy. 

Anonymkode: 6ecdc...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mulig hun gjør, men selv skjønner jeg ingen ting av det du mener.

Anonymkode: 3641a...c4b

Hvordan klarer du deg ellers i hverdagen? 

Anonymkode: 2f6ff...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer du deg ellers i hverdagen? 

Anonymkode: 2f6ff...0ad

Bra takk, unge elskere gjør den morsommere.

Anonymkode: 3641a...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...