Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Dette er min bror og min svigerinne ,de feirer sammen, men jeg synes det er vanskelig og finne på noe, de ønsker seg noe sammen.. Det jeg har tenkt er : 1. gi de gavekort på kino, så de både får godt og popkorn + biletter i prisen og tilby barnepass av tantebarn 2. gi de en uke på hytta vår, noe de har ønsket lenge,men har ikke passet da den har vert i bruk,men nå er den ledig 1 uke i september og de har barnehage barn så ingen må ta fri, og broren min har pappaperm til og med 20 sept. 3. dra til syden sammen og vi spandere på alle sammen, vi har råd til det. hva hadde dere satt mer pris på? Anonymkode: 7d54b...f71
KellyTaylor Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Alle tre er flotte ideer og ikke minst generøse :) Jeg personlig hadde likt mest kino med tilbehør i en travel tid som høsten gjerne er for mitt vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Jeg personlig hadde satt mest pris på hytteturen Anonymkode: ab327...9ff
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Hadde absolutt blitt mest glad for nr 3, gitt at dere er trivelige folk å feriere sammen med. Men ville nok også blitt litt brydd fordi det er en såpass dyr gave. Å låne hytta kan de vel få uten at det blir gitt som gave? Anonymkode: da1bd...48d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 Av de tre ville jeg ønske meg nr 2. Evn om du ikke har lang vei dit kan du reise opp på forhånd å sette klar et bord med knask og godteri og en flaske champagnebrus med et velkomstkort. Anonymkode: 2b087...6ef
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 Takk for alle svar kan gjerne kombinere 1 og 2, det hadde ikke vert no problem. hytta er ikke vår,men mine svigerforeldre sine og min mann har 3 søsken, så da er hytta ofte opptatt Anonymkode: 7d54b...f71
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #9 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette er min bror og min svigerinne ,de feirer sammen, men jeg synes det er vanskelig og finne på noe, de ønsker seg noe sammen.. Det jeg har tenkt er : 1. gi de gavekort på kino, så de både får godt og popkorn + biletter i prisen og tilby barnepass av tantebarn 2. gi de en uke på hytta vår, noe de har ønsket lenge,men har ikke passet da den har vert i bruk,men nå er den ledig 1 uke i september og de har barnehage barn så ingen må ta fri, og broren min har pappaperm til og med 20 sept. 3. dra til syden sammen og vi spandere på alle sammen, vi har råd til det. hva hadde dere satt mer pris på? Anonymkode: 7d54b...f71 Nummer to ser jeg ikke på som gave, hytta kan de vel bare låne. Ellers var det veldig sprik i verdi på en og tre. Jeg kjenner dem ikke så aner ikke, men dw fleste liker vel syden hakket bedre enn kino? Anonymkode: 31496...b91
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #10 Skrevet 15. juli 2019 Med tanke på hvor lite sommer det har vært her jeg bor så hadde jeg helt klart satt mest pris på nr. tre i år. Og en ukes hyttetur hadde også vært veldig ok, total avkobling i flott natur. September er jo utrolig flott på fjellet! Hvis dere først har veldig god råd og ønsker å bruke litt så kunne det kanskje også vært et alternativ å gi dem en overnatting eller helg på et hotell med mat inkludert + barnepass, slik at de kunne få helt fri og kjærestetid også. Men kino og barnepass hadde også vært supert! Du kjenner dem best - gå for det magefølelsen din sier de vil sette mest pris på. Anonymkode: cdf6a...1f5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #11 Skrevet 15. juli 2019 jeg tror faktisk de hadde vert veldig glad for alle 3 Anonymkode: 7d54b...f71
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #12 Skrevet 15. juli 2019 Jeg personlig ville blitt mest glad for nr 2, men jeg foretrekker å være alene med mannen min og barna våre fremfor sosiale arrangementer å sånt 😉. Anonymkode: 33781...7c2
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 Tak for alle svar blir nok 1 og 2 som blir gaven Anonymkode: 7d54b...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå