Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Noen som har fått påvist fettlever og som har greid å trene den normal igjen? Vet at bl.a. kondisjonstrening kan gjøre at det går tilbake. Har fått påvist det som muligens er begynnende fettlever, men begrensede muligheter for å trene pga. helsen. Anonymkode: e2323...ea8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Jeg fikk påvist fettlever for 2 år siden grunnet sukker og annen karborik mat blandet med lite mosjon. Siden jeg drikker svært sjeldent, så var nok dette grunnen. Siden den gang har jeg gått ned 35 kg, lagt om kosthold og går hver dag - dog ikke alltid lange turer, men må ha 10-20.000 skritt daglig :) Var til ny UL tidlig i sommer og alt var som normalt. Anonymkode: f1b2d...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Du trenger ikke trene, riktig kost har mest å si egentlig. Om du er overvektig må du ned i vekt. Anonymkode: 0c219...830
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk påvist fettlever for 2 år siden grunnet sukker og annen karborik mat blandet med lite mosjon. Siden jeg drikker svært sjeldent, så var nok dette grunnen. Siden den gang har jeg gått ned 35 kg, lagt om kosthold og går hver dag - dog ikke alltid lange turer, men må ha 10-20.000 skritt daglig Var til ny UL tidlig i sommer og alt var som normalt. Anonymkode: f1b2d...7a4 Wow!!! Bravo!!👏👏👏 Anonymkode: d9909...3ca
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk påvist fettlever for 2 år siden grunnet sukker og annen karborik mat blandet med lite mosjon. Siden jeg drikker svært sjeldent, så var nok dette grunnen. Siden den gang har jeg gått ned 35 kg, lagt om kosthold og går hver dag - dog ikke alltid lange turer, men må ha 10-20.000 skritt daglig Var til ny UL tidlig i sommer og alt var som normalt. Anonymkode: f1b2d...7a4 Det er ikke alkohol hos meg heller, men har hatt veldig stillesittende liv pga. helsen de siste årene. Kostholdet og vekten har jeg stort sett kontroll på, så skal ikke være det heller. Det er trolig en forgiftning hos meg som er årsaken, men tenkte at jeg kan forsøke å optimalisere kostholdet enda mer og se om det får utslag. Og så se om jeg kan forsøke å få litt mer kondisjon inn i det lille jeg greier av aktivitet. Kjekt å høre at du har fått normalisert det. Bra jobba med den livsstilsendringen! Anonymkode: e2323...ea8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du trenger ikke trene, riktig kost har mest å si egentlig. Om du er overvektig må du ned i vekt. Anonymkode: 0c219...830 Jeg er normalvektig og spiser stort sett riktig. Bare leste at kondisjonstrening kan motvirke og reparere fettlever, så lurte på om noen har forsøkt det. Anonymkode: e2323...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå