Gå til innhold

Dib har lært meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg er et mye mer avslappet menneske enn jeg trodde. Jeg bruker offentlige toalett, kan sove med pledd over meg som sikkert er fullt av basselusker uten å ofre det en tanke, dusje på hotell selv om det er mugg der, spise på restaurant uten å måtte innom toalettet for å vaske hendene først, ha morgensex med mannen selv om ingen har pusset tennene eller dusjet først, og uten å skifte laken etterpå, sitte naken i en sofa og ikke bry meg om andre har sittet nakne i sine osv, osv. Jeg pusser tennene to ganger for dagen, dusjer, vasker hender etter toalettbesøk og før jeg tilbereder mat, men ellers er det ikke ofte jeg ofrer hygiene så veldig mange tanker. Og verken barna, mann eller jeg har vært syk på mange år heller, så det går helt greit 😉

Noe du har lært om deg selv her inne?

Anonymkode: cb319...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dele sofa og seng med både hund og katt uten problem

Anonymkode: 24e42...66d

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan dele sofa og seng med både hund og katt uten problem

Anonymkode: 24e42...66d

Æsj... 

Anonymkode: 8aab9...e1e

Skrevet

Jeg har lært at mannen min er utrolig heldig som har ei så avslappa og trygg kone som meg. Jeg lager ikke regler om innetider og spilletider, jeg snoker ikke på mobilen eller pc'n hans, jeg blir ikke sur om han slenger beina i sofaen, tar seg en runk eller kikker på ei pen jente som går forbi. Jeg er til gjengjeld heldig som har en mann som vet hvor skittentøyskurven og vaskemaskinen er, som kan manøvrere en støvsuger og til og med lage mat. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj... 

Anonymkode: 8aab9...e1e

Neida, det går så fint atte

Anonymkode: 24e42...66d

Skrevet

Det er en del OCD damer på DIB ja...

Anonymkode: d2f50...b34

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, det går så fint atte

Anonymkode: 24e42...66d

Du er uhygienisk og ekkel. 

Anonymkode: 8aab9...e1e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er uhygienisk og ekkel. 

Anonymkode: 8aab9...e1e

At du synes det, lever jeg helt fint med. Du skulle bare visst hvor vanlig det er

Anonymkode: 24e42...66d

Skrevet
30 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg har lært at mannen min er utrolig heldig som har ei så avslappa og trygg kone som meg. Jeg lager ikke regler om innetider og spilletider, jeg snoker ikke på mobilen eller pc'n hans, jeg blir ikke sur om han slenger beina i sofaen, tar seg en runk eller kikker på ei pen jente som går forbi. Jeg er til gjengjeld heldig som har en mann som vet hvor skittentøyskurven og vaskemaskinen er, som kan manøvrere en støvsuger og til og med lage mat. 

Men er du sikker på at din avslappede stil skyldes din personlighet alene? Eller tror du at andre trekk ved din person hadde kommet til syne om mannen din var annerledes?

Anonymkode: d2f50...b34

Skrevet
50 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg har lært at mannen min er utrolig heldig som har ei så avslappa og trygg kone som meg. Jeg lager ikke regler om innetider og spilletider, jeg snoker ikke på mobilen eller pc'n hans, jeg blir ikke sur om han slenger beina i sofaen, tar seg en runk eller kikker på ei pen jente som går forbi. Jeg er til gjengjeld heldig som har en mann som vet hvor skittentøyskurven og vaskemaskinen er, som kan manøvrere en støvsuger og til og med lage mat. 

Dette kunne jeg også ha skrevet. Vi har det likt.

Skrevet

Har lært at jeg er herrens glad jeg ikke ble lærer. 

Fryser på ryggen, bare ved tanken på å møte noen av disse mødrene i et klasserom

Anonymkode: 24056...195

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lært at jeg er herrens glad jeg ikke ble lærer. 

Fryser på ryggen, bare ved tanken på å møte noen av disse mødrene i et klasserom

Anonymkode: 24056...195

Ungene er heldigvis ikke så ille. 

Skrevet
1 minutt siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ungene er heldigvis ikke så ille. 

True!! 😄

Skrevet
22 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ungene er heldigvis ikke så ille. 

Det er sant, men tanken på alle kravene fra foreldrene gir meg mareritt 😂

Har noen venner som er lærere, og har hørt skrekkhistoriene!

Anonymkode: 24056...195

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men er du sikker på at din avslappede stil skyldes din personlighet alene? Eller tror du at andre trekk ved din person hadde kommet til syne om mannen din var annerledes?

Anonymkode: d2f50...b34

Nå er ikke jeg HI, men du har helt rett i at det kunne ha skjedd. Vi mennesker påvirker hverandre.

Anonymkode: dd37a...84b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...