Gå til innhold

Pusser du tennene om morgenen, uansett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja alltid! Pusser morgen og kveld uansett form. Selv da jeg hadde hyperemesis fikk jeg til tannpuss, selv om den ikke var den beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er livredd tannlegen, så jeg tar godt vare på tennene mine for å slippe å gjøre mer enn å gå til kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Om jeg ble truet til å velge enten morgen eller kveld, hadde jeg valgt morgen.

Anonymkode: c3c9e...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke alltid jeg gjør det. Jeg pusser aldri tennene før jeg legger meg, og heller ikke om morgenen om jeg kun skal være hjemme. Hadde nok vært mer nøye med tannpussen om jeg hadde hatt hull eller stygge tenner, noe jeg faktisk ikke har. Men jeg er avhengig av tannpirker... 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ikke alltid jeg gjør det. Jeg pusser aldri tennene før jeg legger meg, og heller ikke om morgenen om jeg kun skal være hjemme. Hadde nok vært mer nøye med tannpussen om jeg hadde hatt hull eller stygge tenner, noe jeg faktisk ikke har. Men jeg er avhengig av tannpirker... 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Men hvis du ikke pusser om kvelden og heller ikke morgenen etter,og heller ikke den kvelden, så må du jo etterhvert få pels på tennene og ekkel smak i munnen vel? Det er jo ikke rart at du er avhengig av tannpirker.

Jeg pusser ikke alltid tennene om morgenen hvis jeg bare er hjemme alene, men pusser de alltid om kvelden.

Anonymkode: e00ae...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusser tenner med det samme jeg står opp, uansett om jeg skal ut eller ikke. 

Skjønner ikke folk som orker å gå på kjøkken, lage og spise frokost med morgenånde🤢

Og selvsagt alltid om kvelden. Jeg kan ikke sove uten. 

Anonymkode: 2e1d2...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider