Gå til innhold

Pusser du tennene om morgenen, uansett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja alltid! Pusser morgen og kveld uansett form. Selv da jeg hadde hyperemesis fikk jeg til tannpuss, selv om den ikke var den beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er livredd tannlegen, så jeg tar godt vare på tennene mine for å slippe å gjøre mer enn å gå til kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Om jeg ble truet til å velge enten morgen eller kveld, hadde jeg valgt morgen.

Anonymkode: c3c9e...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke alltid jeg gjør det. Jeg pusser aldri tennene før jeg legger meg, og heller ikke om morgenen om jeg kun skal være hjemme. Hadde nok vært mer nøye med tannpussen om jeg hadde hatt hull eller stygge tenner, noe jeg faktisk ikke har. Men jeg er avhengig av tannpirker... 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ikke alltid jeg gjør det. Jeg pusser aldri tennene før jeg legger meg, og heller ikke om morgenen om jeg kun skal være hjemme. Hadde nok vært mer nøye med tannpussen om jeg hadde hatt hull eller stygge tenner, noe jeg faktisk ikke har. Men jeg er avhengig av tannpirker... 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Men hvis du ikke pusser om kvelden og heller ikke morgenen etter,og heller ikke den kvelden, så må du jo etterhvert få pels på tennene og ekkel smak i munnen vel? Det er jo ikke rart at du er avhengig av tannpirker.

Jeg pusser ikke alltid tennene om morgenen hvis jeg bare er hjemme alene, men pusser de alltid om kvelden.

Anonymkode: e00ae...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusser tenner med det samme jeg står opp, uansett om jeg skal ut eller ikke. 

Skjønner ikke folk som orker å gå på kjøkken, lage og spise frokost med morgenånde🤢

Og selvsagt alltid om kvelden. Jeg kan ikke sove uten. 

Anonymkode: 2e1d2...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis du ikke pusser om kvelden og heller ikke morgenen etter,og heller ikke den kvelden, så må du jo etterhvert få pels på tennene og ekkel smak i munnen vel? Det er jo ikke rart at du er avhengig av tannpirker.

Jeg pusser ikke alltid tennene om morgenen hvis jeg bare er hjemme alene, men pusser de alltid om kvelden.

Anonymkode: e00ae...3da

Ja, får jo det, men er noe med alle disse vanene man legger seg til. Men er ikke derfor jeg er avhengig av tannpirker, langt ifra. 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pusser tenner med det samme jeg står opp, uansett om jeg skal ut eller ikke. 

Skjønner ikke folk som orker å gå på kjøkken, lage og spise frokost med morgenånde🤢

Og selvsagt alltid om kvelden. Jeg kan ikke sove uten. 

Anonymkode: 2e1d2...0ed

Når jeg pusser tenner om morgenen er det alltid etter frokost da, siste jeg gjør før jeg går ut.

Anonymkode: 25eed...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg pusser tenner om morgenen er det alltid etter frokost da, siste jeg gjør før jeg går ut.

Anonymkode: 25eed...090

Når jeg skal ut, gjør jeg det samme. 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, før og etter frokost. Før jeg går ut om ettermiddagen hvis jeg skal det, og hver kveld. Dette gjør jeg helt automatisk.

Anonymkode: 3b6e7...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid om morgenen, uten unntak, også når jeg er syk. Ikke bare pga tannhelse er viktig, men jeg føler meg mye bedre med frisk munn Har hendt at jeg har skippet det på kvelden, men det tilhører sjeldenhetene; som at jeg har sovnet under legging av barn eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pusser tenner med det samme jeg står opp, uansett om jeg skal ut eller ikke. 

Skjønner ikke folk som orker å gå på kjøkken, lage og spise frokost med morgenånde🤢

Og selvsagt alltid om kvelden. Jeg kan ikke sove uten. 

Anonymkode: 2e1d2...0ed

Jeg spiser frokost før jeg pusser tennene. Har da ikke så grusom ånde pm morgenen, er tross alt bare få timer tennne ble pusset sist .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Også om du bare skal være hjemme? 

Anonymkode: 0743b...4e1

Nei

Anonymkode: 2eb7a...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser etter frokost og før jeg legger meg. 

Er jeg bare hjemme kan tannpuss utsettes til etter jeg har spist lunsj. 

Anonymkode: b804a...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å svare ja, men tror faktisk jeg hoppet over det et par dager da jeg lå med influensa og ikke klarte å stå opp.

Anonymkode: 6c072...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ikke alltid jeg gjør det. Jeg pusser aldri tennene før jeg legger meg, og heller ikke om morgenen om jeg kun skal være hjemme. Hadde nok vært mer nøye med tannpussen om jeg hadde hatt hull eller stygge tenner, noe jeg faktisk ikke har. Men jeg er avhengig av tannpirker... 

Hi

Anonymkode: 0743b...4e1

🤢🤮

Anonymkode: f4186...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid ☺️. Selv om jeg er syk og bare ligger i sengen, så pusser jeg tennene morgen og kveld. På morgenen pusser jeg etter jeg har spist frokost. 

Anonymkode: ab3a0...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser alltid tennene morgen og kveld. Har kanskje hendt mindre enn fem ganger i hele mitt liv at jeg har hoppet over det - dapå grunn av sykdom der jeg har lagt i senga hele døgnet (jeg er 37 år).

I min ungdom kunne jeg være så dritings at jeg knapt fant veien hjem. Men pusset alltid tennene 😂

Anonymkode: ed81a...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har jeg fri kan jeg gjerne droppe dusj om jeg ikke skal noe et par dager osv., men tenna pusses uansett. Orker ikke gå med pels på tenna 😂

Anonymkode: 2b54d...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...