Gå til innhold

Bursdagsgave ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender du bursdagsgave ønsker til venner og familie? 

Anonymkode: b4152...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvis min mor eller svigermor spør, så svarer jeg selvsagt hvis jeg har noen spesielle ønsker da. Men kommer aldri med ønsker uoppfordret. 

Anonymkode: 3c26a...fed

Skrevet

Bursdagsgaveønsker i ett ord.

Nei, kommer aldri med ønsker uoppfordret.

Anonymkode: 0afdd...56b

Skrevet

Får bare bursdagsgave av mamma, og kommer gjerne med tips for jeg vet at hun blir glad for det.

Anonymkode: 0cbb3...d18

Skrevet

Kun til de som spør.

Anonymkode: 4fce6...3ac

Skrevet

Bare hvis noen spør, det gjør de sjelden for de vet hva jeg liker. Mamma vil gjerne vite hvis det er noe spesielt, da, sånt som hun ikke ville kommet på selv - epleskreller, for eksempel, er ikke det som faller folk inn først.

Skrevet

Nei, kommer ikke med ønsker med mindre noen spør. Og kanskje ikke da heller. Synes det er gøy å bli overrasket.

Anonymkode: deafe...89b

Skrevet

Nei, det kunne virkelig aldri falle meg inn.

Om noen spør, f.eks mamma, så svarer jeg om det er noe spesielt jeg ønsker meg, men lager ikke noen liste nei.

Er ikke så mange gaver jeg får da, er gjerne en fra mamma, en fra svigermor og svigerfar pluss en fra mann og barn. Hender jeg får en av søsteren min.

Anonymkode: 6d60c...c31

Skrevet

Grunnen til at jeg spørr er at min søster sender ønsker til alle. Hun setter opp f eks 5 ønsker, så sender hun 1 ønske til meg, 2 ønsket til broren, 3 ønsket til mor og far, 4 og 5 ønsket til besteforeldre. Så da får hun alt hun har ønsket seg. Og hun er frustert over at jeg ikke sender noen ønsker. Men det blir helt feil for meg å gjøre det 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til at jeg spørr er at min søster sender ønsker til alle. Hun setter opp f eks 5 ønsker, så sender hun 1 ønske til meg, 2 ønsket til broren, 3 ønsket til mor og far, 4 og 5 ønsket til besteforeldre. Så da får hun alt hun har ønsket seg. Og hun er frustert over at jeg ikke sender noen ønsker. Men det blir helt feil for meg å gjøre det 

Men kan du ikke bare svare henne hvis hun spør hva du ønsker deg? Du trenger jo ikke gjøre som henne og sende ønskeliste til halve slekta, men du kan jo ha et svar på lur hvis hun skulle spørre deg (og det vet du jo at hun kommer til å gjøre).  Det er ikke alltid så lett å skulle finne på en gave til folk, selv ikke søsken, når man ikke aner hva man skal kjøpe. Jeg har det samme problemet med gave til broren min, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på til ham, men han er grei nok til å fortelle meg hva han ønsker seg når jeg spør. Det er jo en vinn-vinn-situasjon: Han får noe han blir oppriktig glad for, og jeg får en lettere jobb med gavekjøp. OG jeg blir selvsagt glad fordi han blir glad.

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo ikke værre enn at du sender bursdagsønske til søsteren din

Anonymkode: 0cbb3...d18

Skrevet

Kommer aldri med ønsker uoppfordret. Hvis jeg blir direkte bedt, vil jeg sende.

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sender du bursdagsgave ønsker til venner og familie? 

Sender selvfølgelig ikke, men svarer noen ganger helt konkret hva jeg ønsker meg hvis noen spør hva jeg ønsker meg. 

Anonymkode: a6f31...859

Skrevet

Jeg svarer om noen spør - men jeg tilpasser også ønskene etter hvem som spør.

Jeg vet at både mine foreldrer og svigers spør hvert år, så det er jeg forberedt på. Men svigers gir gjerne en liten oppmerksomhet, mens mine foreldrer ofte gir en gave oppimot 800-1000 kr. Så jeg sender dem ikke samme ønskeliste. 

Anonymkode: 83443...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...