Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Gutten min har flexi abonnement fra Telenor. Nå er han i Spania. Hvordan kan jeg stoppe at han ikke kan bruke mere data enn hva han har inkludert i abonnementet? Kan bli dyrt vist han bruker mere Anonymkode: ddcf4...e97
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Jeg aner ikke hvordan man ev. gjør det du spør om. Men jeg tenker at er man på ferie en slik plass så kan man like gjerne låse mobilen inn i safen på hotellet og være uten mobil den tiden man er der. Det er noe med å være tilstede der man er, kjenne at det går an å leve uten å være på internett og sosiale medier. Gå for en mobilfri ferie hele gjengen! Anonymkode: f7fef...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Han er på ferie med 2 kamerater og familiene. Han bruker Snap før å sende bilder hjem, blandt annet 😁 Og ta fra en 16 åring mobilen er ikke populært 🤣 Anonymkode: ddcf4...e97
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Vi har telia, og de har satt sperre slik at de ikke kan bruke mer data eller kjøpe mer data enn de har i sitt abb. Jeg fylte akkurat på ene barnet sitt og da kom jeg på det igjen, så da måtte jeg ringe og ordne det. De opphevet sperren, jeg kjøpte og de satte sperren på igjen. Regner med telenor har noe lignende. Mine unger får brukt internett selv om de har brukt opp det som er i pakka, men det går ekstremt tregt og det koster ikke en krone. Anonymkode: 346f6...ab8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Min er 12 år da! Men her begrenses det ved at mobilen alltid ligger i leiligheten og da er det fri bruk. Vi er hele dagen på stranden, bassenget etc og da er han opptatt med det. Hjemme på kvelden og da får han sitte så mye han vil med mobilen Anonymkode: bd6ea...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå