Gå til innhold

Hvor mange uker sommerferie har barnet fra SFO


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det stengt i fire uker. Tror egentlig det er veldig vanlig. 

 

Vårt barn har fri fem uker. Fire uker familieferie og en uke på idrettsskole. 

Anonymkode: de792...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her koster SFO 350 kr ekstra per dag i tillegg til fast månedspris om en benytter seg av plass utenom skole dager... Så her har barna fri fra SFO hele sommeren. 

Anonymkode: 55367...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sfo er stengt fire uker. Far og jeg har bare hatt tre uker ferie om sommeren, så vi har hatt en uke hver med barna og to felles. Nå er vi ikke sammen mer, så da har barna seks uker fri. Tre uker med hver av oss.

Anonymkode: e9136...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sfo er stengt i juli. Bhg-barnet får 3 uker fri, som de må i skolens ferie. Vi voksne har fri i 3 uker.

Anonymkode: 76a79...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her koster SFO 350 kr ekstra per dag i tillegg til fast månedspris om en benytter seg av plass utenom skole dager... Så her har barna fri fra SFO hele sommeren. 

Anonymkode: 55367...7e2

Jøss! Det kan umulig være lov. 

Anonymkode: 76a79...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har barna fri fra skoleslutt til skolestart. De er en uke på fotballskole, tre uker på ferie med oss og resten hos besteforeldre💕

Anonymkode: e9d07...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri hele juli da Sfo er stengt, skal gå 1-2 dager i uken i juni etter skoleslutt og i august til skolen begynner. Jobber turnus, så når jeg er hjemme eller jobber kveld , har barnet fri . 

Anonymkode: d4f6f...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke i Oslo. SFO/AKS åpner to uker før skolen begynner. 

Anonymkode: 3cf55...b5b

Å herrejesus. Hun svarte selvsagt på egne vegne, der SFO altså er stengt. 

Folk her inne er så dumme innimellom. 😂

Anonymkode: 899c8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks uker fri fra Sfo. En uke på sommerskole. En uke ferie med familie. Fire uker ferie med meg. Er alene med dem og han kan ikke være hjemme alene så har ikke noe valg, selv om det koster over 300kr dagen 😕

Anonymkode: 0135d...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor så nedlatende?

Anonymkode: 3cf55...b5b

Fordi jeg er lei av folk som tror at Oslo er fasiten på alt

Anonymkode: 8f0c4...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg er lei av folk som tror at Oslo er fasiten på alt

Anonymkode: 8f0c4...a7c

Ja. Nettopp. Oslo-komplekser. 

Jeg er født og oppvokst på gård på landet, selv om jeg for tiden bor i Oslo. 

Opplevde aldri nedlatende kommentarer da jeg bodde på landet, i Oslo derimot.., Der kommer det spydigheter rett som det er. Glad vi ikke bor i Bærum, kjenner flere barn og ungdommer derfra som opplever direkte hets på nettet.

Anonymkode: 3cf55...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte dere som har barna på sommerSFO også har en drøss med folk som ikke har barn i sommerSFO svart 🤣🤣🤣 Jaja takk for svar alle sammen!

Anonymkode: 74cf7...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Skedsmo kommune er SFO stengt i 4 uker, uke 27-30, så 1 uke etter skoleslutt og 3 uker før skolestart 22/8 er mine barn på SFO hele dager. Ikke hørt begrepet «sommer-SFO» tidligere. Koster gudskjelov ikke noe mer enn de 3440 kronene vi til vanlig betaler pr barn i måneden! 

Anonymkode: a643e...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 0.37, Anonym bruker skrev:

I Skedsmo kommune er SFO stengt i 4 uker, uke 27-30, så 1 uke etter skoleslutt og 3 uker før skolestart 22/8 er mine barn på SFO hele dager. Ikke hørt begrepet «sommer-SFO» tidligere. Koster gudskjelov ikke noe mer enn de 3440 kronene vi til vanlig betaler pr barn i måneden! 

Anonymkode: a643e...c93

Det varierer vel hva det kalles, her er det SFO hele sommeren. Huff dyrt :( Jeg kommer til å betale ca 2400 kr per mnd, barnehagen var 3400 så er gla det går ned, hilsen ufør

HI

Anonymkode: 74cf7...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 22.18, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte dere som har barna på sommerSFO også har en drøss med folk som ikke har barn i sommerSFO svart 🤣🤣🤣 Jaja takk for svar alle sammen!

Anonymkode: 74cf7...134

Kommer ikke frem at du kun mener barna i sommer sfo. Da burde du ha ordlagt deg litt annerledes. 😊

Anonymkode: 40ebf...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 16.47, Anonym bruker skrev:

Det varierer vel hva det kalles, her er det SFO hele sommeren. Huff dyrt :( Jeg kommer til å betale ca 2400 kr per mnd, barnehagen var 3400 så er gla det går ned, hilsen ufør

HI

Anonymkode: 74cf7...134

Max sats for SFO her i kommunen og ingen søskenmoderasjon, så nå merker vi to tette barn økonomisk ifh til barnepass best. Nesten 7 tusen pr mnd og 75 000,- i året er mye selv for oss med begge i jobb og brutto ca 1 mill tilsammen i årslønn. 😅

Anonymkode: a643e...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...