Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Se for deg at du og din partner fikk en hel dag alene, og ubegrenset mengder med penger. Hva ville dere funnet på? Anonymkode: 4063c...bc8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Hvis jeg kunne utvidet det til en liten langhelg så ville jeg i øyeblikket ønsket meg en tur til Ystad Saltsjøbad, og at det var fint sommervær, ikke for mye gjester der eller folk på stranden (alt er mulig med nok penger). Og så ville jeg hatt en romantisk helg der. God mat, spa, vandre i gamlebyen, en joggetur en tidlig morgen på stranden før yoga på brygga. Det kunne jeg tenkt meg i øyeblikket - mangler bare en kjærest, helse til å jogge og nok penger Anonymkode: 85424...d66
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Kjøpt opp alle fly i verden og stoppet alle feriereiser og mye jobbreiser. Så mye mef hadde vi nokk ikke rukket. Anonymkode: 43e89...b64
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøpt opp alle fly i verden og stoppet alle feriereiser og mye jobbreiser. Så mye mef hadde vi nokk ikke rukket. Anonymkode: 43e89...b64 Så hadde turismen gått dukken over hele verden, folk hadde mistet livsgrunnlaget sitt og hele familier hadde sultet i hel. Bra jobba!!! 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 161a3...68d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøpt opp alle fly i verden og stoppet alle feriereiser og mye jobbreiser. Så mye mef hadde vi nokk ikke rukket. Anonymkode: 43e89...b64 Det var lite gjennomtenkt Anonymkode: faeae...4c5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hadde turismen gått dukken over hele verden, folk hadde mistet livsgrunnlaget sitt og hele familier hadde sultet i hel. Bra jobba!!! 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 161a3...68d De kunne hjort noe nyttig i steden. Vi kan ikke fprtsette å forurense ubegrenset bare for at noen skal beholde jobbene sine. Det er ingen grunn til at noen skal sulte selv om folk ikke flyr på ferie. Man lan feriere nærmere der man bor eller teise på mindre miljøfientlig måte. Anonymkode: 43e89...b64
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 Vi er glade i god mat så sikkert mye spising, 😉. Hotelfrokost, Kino, Kaffe og lunsj på en kafé, Hjem og ta en liten hvil, God middag et sted, Bowling og noen gode drinker, så hjem å sove uten forstyrrelser 😉🙂. Sikkert veldig kjedelige. Anonymkode: a5d5a...74f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: De kunne hjort noe nyttig i steden. Vi kan ikke fprtsette å forurense ubegrenset bare for at noen skal beholde jobbene sine. Det er ingen grunn til at noen skal sulte selv om folk ikke flyr på ferie. Man lan feriere nærmere der man bor eller teise på mindre miljøfientlig måte. Anonymkode: 43e89...b64 Eller du kunne brukt pengene på å lage utslipssfrie fly. Problem solved. Anonymkode: 161a3...68d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller du kunne brukt pengene på å lage utslipssfrie fly. Problem solved. Anonymkode: 161a3...68d Det hadde jeg ikke rukket på en dag. Anonymkode: 43e89...b64
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde jeg ikke rukket på en dag. Anonymkode: 43e89...b64 Du kunne opprettet et fond. Det rekker du. Men det er kanskje mer sexy å være kontroversiell og aktivistisk? Anonymkode: 161a3...68d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Se for deg at du og din partner fikk en hel dag alene, og ubegrenset mengder med penger. Hva ville dere funnet på? Anonymkode: 4063c...bc8 La oss legge til enda en ting: alt du ønsker å finne på, vil ikke påvirke miljøet negativt på noen måte. 😊 Anonymkode: 4063c...bc8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kunne opprettet et fond. Det rekker du. Men det er kanskje mer sexy å være kontroversiell og aktivistisk? Anonymkode: 161a3...68d Kanskje jeg kunne ruket det i tillegg, men min løsning ville gjøre en forskjell nå. Vi har ikke tid til å vente på utslippsfrie fly. Å sette flyene på baken ville kjøpe oss tid. Anonymkode: 43e89...b64
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje jeg kunne ruket det i tillegg, men min løsning ville gjøre en forskjell nå. Vi har ikke tid til å vente på utslippsfrie fly. Å sette flyene på baken ville kjøpe oss tid. Anonymkode: 43e89...b64 Ja nettopp. Og i mellomtiden ville mange land som har turisme som hovednæring bukke under. Som jeg sa i første innlegget. Fin forskjell du ville utgjort... Anonymkode: 161a3...68d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #14 Skrevet 14. juli 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: La oss legge til enda en ting: alt du ønsker å finne på, vil ikke påvirke miljøet negativt på noen måte. 😊 Anonymkode: 4063c...bc8 Tror ikke du når frem, Hi Jeg holder på mitt tidligere svar, men siden det tar tid med toget dit jeg ville så ønsker jeg meg nå et par dager ekstra (og ja, jeg har vært der før, og ja, jeg reiste med tog ) Anonymkode: 85424...d66
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #15 Skrevet 14. juli 2019 Opphold på Farris bad Anonymkode: 575ca...1a3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 Hadde sovet lenge på morgenen, brukt tid på å ordne meg fin og spist frokost ute på en cafe. Hadde kjøpt oss hus og to nye biler, før vi hadde shoppet rundt i hele byen frem til ettermiddagstid. Jeg trenger bl.a en helt ny garderobe og selvfølgelig ting og tang til det nye huset vårt Hadde spist lunsj ute selvfølgelig, før vi hadde dratt på spa noen timer og avsluttet med en bedre middag sent på kvelden. Hadde så tatt inn på hotell, kost oss skikkelig med film, snacks og sex før vi sovnet. Ja, og rett før sengetid hadde vi nettshoppet alt vi trengte til vårt nye hjem Pengene hadde fått bein å gå på gitt... Anonymkode: 72035...7ba
sug lut Skrevet 15. juli 2019 #17 Skrevet 15. juli 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje jeg kunne ruket det i tillegg, men min løsning ville gjøre en forskjell nå. Vi har ikke tid til å vente på utslippsfrie fly. Å sette flyene på baken ville kjøpe oss tid. Anonymkode: 43e89...b64 Så avsindig kjedelig ønske. Jeg ville hatt en dag i Paris med løpetur i Boulogne-skogen på morgenen, frokost på kafe med aviser, deretter museum og gallerier og mat og vin og mange kilometer trasking, lunsj i park med oster og vin og baguetter, slumre under høye trær, middag i Marais, kveldstur over broene.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #18 Skrevet 15. juli 2019 Min ønskedag; Tom skittentøyskurv, ryddig og rent hus, fint og varmt vær, stå opp sent, spise frokost mens jeg leser analog avis, gå en av tur i omegn som jeg ikke har gått, sett en kino og spist ute. De enkle gleder. Anonymkode: d8ba0...349
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #19 Skrevet 15. juli 2019 Det måtte bli en dag på en båt. Jeg kunne ligge og sole meg, netthandle, få massasje og drikke vin, mens mannen som er glad i å fiske kunne gjøre det, og ta noen øl. God mat, tapas feks. Så se en film men mannen og avslutte dagen i boblebadet sammen. Anonymkode: 97917...f79
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #20 Skrevet 15. juli 2019 En hel dag i Disneyland uten å måtte stå i kø. Har ønska meg til Disneyland i 32 år nå. Anonymkode: f3fc1...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå