GÃ¥ til innhold

Flere som er mye yngre enn samboer/mannen?💗


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år og samboer 45 år.Vi har barn sammen og jeg føler vi er samme alder mentalt og vi fungerer fint sammen.

Vi har iløpet av årene fått noen kommentarer pga aldersforskjellen, hjelper ikke akkurat på at jeg ser yngre ut enn jeg er.Verste var en gang noen sa»å så koselig at du har pappan din med»🙈🙈 Han ser ikke gammel ut altså, men...🙈

Flere som har stor aldersforskjell?

Anonymkode: 83b76...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er 12 år eldre. Ekteskapet ryker nå, men det er ikke pga alderen 

Anonymkode: 2464c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min er 12 år eldre. Ekteskapet ryker nå, men det er ikke pga alderen 

Anonymkode: 2464c...9a5

Fordi han har fått lav inntekt etter hvert?

Anonymkode: 54af3...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi han har fått lav inntekt etter hvert?

Anonymkode: 54af3...bdf

Haha nei, han tjener fortsatt langt mer enn meg 😂

Anonymkode: 2464c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med x mannen min siden jeg var 15 år. Han var da 25. Vi giftet oss og fikk barn var sammen med han i 13 år før vi skilte oss.

Anonymkode: df72d...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sammen med x mannen min siden jeg var 15 år. Han var da 25. Vi giftet oss og fikk barn var sammen med han i 13 år før vi skilte oss.

Anonymkode: df72d...df2

Beklager men 🤮. Du var jo et barn! Det der er jo ikke normalt..

Anonymkode: 3f446...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 14.7.2019 den 19.08, Anonym bruker skrev:

Beklager men 🤮. Du var jo et barn! Det der er jo ikke normalt..

Anonymkode: 3f446...85d

Ok javel hold det for deg selv! Vi var faktisk sammen i nesten ett år før vi hadde sex jeg var faktisk over 16 år første gangen med han. I tillegg presset han meg aldri til noe. Vi ble sammen og snakker faktisk daglig sammen ennå. Selv om vi er skilt. Alder hadde ingenting å si på grunnen til at vi skilte oss.

Anonymkode: df72d...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 8 år yngre enn meg. Noen ser på det rart, at jeg er en cougar. Vi bare studerte sammen, jeg hadde tatt noen år fri for å jobbe. Så fant vi bare hverandre. Holder godt sammen på niende året! 

Anonymkode: 15bc7...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruser dere alle :D Min er 30 år eldre. Har igrunn aldri møtt noe negativt (annet enn her inne, haha), men det aner meg at noen få kan ha rynket på nesen bak min rygg. Jeg hadde egentlig forventet vesentlig mer reaksjoner, men folk er stort sett overraskende tolerante (eller så tror de bare at han er faren min, vi venter stadig på at noen i barnehagen skal trampe i salaten når han henter treåringen :P )

Vi funker forøvrig veldig bra sammen, og er gift på sjuende året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 14.7.2019 den 17.30, Anonym bruker skrev:

Fordi han har fått lav inntekt etter hvert?

Anonymkode: 54af3...bdf

Sikkert sex inne i bildet... Som i en annen tråd her... 

Anonymkode: 19ba1...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er 52 år, og jeg er 32 år. Funker veldig fint, da vi er på samme plass i livet. Jeg har et barn på 9 år, mens han har ingen. Aldri vært i et bedre forhold enn det jeg har med han 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok javel hold det for deg selv! Vi var faktisk sammen i nesten ett år før vi hadde sex jeg var faktisk over 16 år første gangen med han. I tillegg presset han meg aldri til noe. Vi ble sammen og snakker faktisk daglig sammen ennå. Selv om vi er skilt. Alder hadde ingenting å si på grunnen til at vi skilte oss.

Anonymkode: df72d...df2

Spiller ingen rolle.. Bare det at en 25 åring fantaserer om en 15 åring sier litt. Du skriver at du var 15 når dere ble kjærester. Var du 14 da når dere ble kjent? Det tar jo gjerne en stund før man går fra å treffe hverandre, bli kjent, bli bedre kjent, bli betatt, bli forelsket og til å innlede et forhold. 

Nei, selvfølgelig presset han deg ikke til noe. Da ville han jo blitt dømt for voldtekt, sex med mindreårig og pedofili.

Anonymkode: 3f446...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Roheryn skrev:

Jeg gruser dere alle :D Min er 30 år eldre. Har igrunn aldri møtt noe negativt (annet enn her inne, haha), men det aner meg at noen få kan ha rynket på nesen bak min rygg. Jeg hadde egentlig forventet vesentlig mer reaksjoner, men folk er stort sett overraskende tolerante (eller så tror de bare at han er faren min, vi venter stadig på at noen i barnehagen skal trampe i salaten når han henter treåringen :P )

Vi funker forøvrig veldig bra sammen, og er gift på sjuende året.

Hvor gamle er dere da?😊

Anonymkode: 3f446...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 16.7.2019 den 21.48, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er dere da?😊

Anonymkode: 3f446...85d

36 og 66 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...