Gå til innhold

Lommepenger i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Vi er en familie på 2 voksne og 2 barn (10 og 3år) 

Vi skal bo i telt på campingplass i Danmark en uke. Hvor mye lommepenger trenger man? 

Vi kommer til å lage Mesteparten av maten vi spiser på felles kjøkken men det blir nok noen middager ute, på rimelige restauranter. 

Pengene skal også dekke attraksjoner vi skal på, men det blir ikke dyre fornøyelsesparker. 

Mesteparten av tiden skal vi være på campingen da de har veldig godt altivitetstilbud, svømmebasseng og gode lekeplasser (Løkken klit camping hvis noen har vært der før) 

Vi håper at 10000,- norske som blir ca 7000,- danske skal holde til alt vi trenger i en uke. Er dette overkommelig eller veldig trangt budsjett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler om innstilling tenker jeg. Men 7 000,- for camping, mat og opplevelser høres jo trangt ut. Det viktigste er jo uansett å være sammen og kose seg. Har vokst opp med budsjettferier og camping. Aldri merket noe til det. For meg var campingferie et magisk eventyr. 

Anonymkode: 0bce8...b13

Skrevet

Takk for fint svar 😊

Vi er jo veldig klar over at dette er lavbudsjett-ferie. Men tenker likevel bare å høre hva andre tenker og hvilke erfaringer de har. 

Campingen er allerede betalt selvfølgelig. Det er kun snakk om penger vi skal bruke mens vi er der. 

Har veldig trua på at vi får en strålende ferie selvom vi ikke har all verdens av budsjett. 

Skrevet

Ferien blir nok supert. Det ungene husker er at foreldrene var med dem, lekte og hadde tid. Selv hater jeg telt, ungene våre elsker det. 

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ferien blir nok supert. Det ungene husker er at foreldrene var med dem, lekte og hadde tid. Selv hater jeg telt, ungene våre elsker det. 

Tusen takk😊 

Er ikke super-fan av små telt selv, men vi har fått tak i et seksmannstelt med full takhøyde så det gjør det litt mer overkommelig 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...