Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Driver fikser resten av stæsjet hjemme mens jeg venter på stor nokk åpning til å dra til sykehuset. ( Andregangs) Jeg sminket meg jo istad noe lett sminke som jeg pleier ( før fødselen bygget seg opp) men jeg vetikke om det er lurt å bare fjerne alt nå? Eller ville dere bare driti i det ? Alt er selvfølgelig klart og ingenting gjenstår bortsett fra sette på oppvaskmaskinen og mate fiskene.. Men det kan jo mannen gjøre 😅 Anonymkode: a08fc...cf3
Pobie Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 (endret) Jeg sminket meg før vi dro på sykehuset Bare lett da, ikke noe fancy. Ingen grunn til å fjerne, men hvis det er noe som kan gnies utover som f eks mascara ville jeg personlig fjernet det. Lykke til! Endret 14. juli 2019 av Pobie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå