Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 Blir dere likevel litt lei når dere går oppå hverandre over flere dager i ferien? Kunne dere bodd i samme hus som dem året rundt? Anonymkode: 56e5b...cde
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Kunne aldri bodd sammen med hverken mine eller mannens foreldre. Helt greit å være på besøk, men en kveld er nok i massevis. Har et veldig godt forhold til begge foreldreparene, men reiser ikke på ferie med noen av dem. Anonymkode: f10a4...e88
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Kunne ikke bodd sammen med dem. Mannen min hadde antagelig trivdes med det, men det hadde blitt for mye for meg. Anonymkode: 71fe0...b0d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kunne ikke bodd sammen med dem. Mannen min hadde antagelig trivdes med det, men det hadde blitt for mye for meg. Anonymkode: 71fe0...b0d Vi reiser forresten på ferie med både mine og mannens foreldre. Opp til to uker av gangen. Det går fint 😊 Anonymkode: 71fe0...b0d
amandine Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 Aldri. Vi kan reise på ferie sammen eller være en uke sammen her eller der. Men det holder.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 Vi reiser på ferie sammen, men det er nok. Anonymkode: ac7bf...f40
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 Jeg går lettere overens med pappa enn mamma, over tid. Mamma styrer mye mer og vil ha ting på sin måte, pappa er mer lugn. Men mamma er en bedre barnevakt da, så det har absolutt sine fordeler å svelge noen kameler et par uker 😂 Anonymkode: 4a39a...0b5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 For første gang på 15 år er mamma med oss på ferie nå. Det går helt greit, men jeg kjenner at det er helt fint at vi drar hjem i morgen etter 10 dager sammen. Ingen konflikter, og hun er veldig flink med barnebarn osv. Men jeg kjenner bare at nå har jeg behov for å være bare oss, og gjøre alt sånn som vi pleier😊 Hun er mer opptatt av detaljer enn meg, og jeg gleder meg til å slutte å planlegge alt. Anonymkode: 48fad...a41
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 Vi er på ferie med mine foreldre. Min brors familie var også med i forrige uke og da var vi mange. Ei uke holder mer enn nok. Anonymkode: 5cae5...39a
anne121212 Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Vi kan reise på ferie sammen, men kunne ikke bodd sammen med dem.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 Kan reise på ferie sammen, men når ferien er ferdig er det godt å være oss igjen. Tror også at mine foreldre synes det😊 Anonymkode: 4966e...516
Pobie Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Kunne ikke bodd sammen nei. Men vi bor langt fra foreldrene mine og vi er der ofte en uke eller to av gangen når vi først reiser og det går helt fint. Trenger jo ikke å sitte inne hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 Kunne fint bodd med pappa. Mamma? ALDRI. Orker ikke engang å feriere med henne Anonymkode: 4de2e...877
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #14 Skrevet 14. juli 2019 4 hours ago, Anonym bruker said: Blir dere likevel litt lei når dere går oppå hverandre over flere dager i ferien? Kunne dere bodd i samme hus som dem året rundt? Anonymkode: 56e5b...cde nope. men ikke bodd sammen hele året heller Anonymkode: ede8e...146
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #15 Skrevet 14. juli 2019 Null problem å tilbringe hele sommeren med mine foreldre, min søster og hennes familie på hytta en sommer. Selv om det er liten plass innendørs, har vi masse plass utendørs og det er ikke mye vi er innendørs. Vi er alle like, men samtidig veldig ulike slik at vi går ikke oppå hverandre. Den ene liker det, den andre det, noe gjør vi sammen, noe alene osv. Vi har ganske så likt kosthold alle sammen, så dette går også knirkefritt. Når det kommer til godteri er vi ganske ulike, men det løses også greit. Mine unger har ingen godteridag, de kan spise når de vil. De spiser vist for lite godt sier min svoger, så lenge de vet det er noe tilgjengelig frister det ikke. Er det ikke noe tilgjengelig går de helt på veggen, så vi har godteri på soverommet. Tror jeg kjøpte to dobble japp til sommerferien, jeg fikk beskjed fra eldste når hun var innom nå at hun hadde tatt en. Så til å være to unger og en mamma, så er ikke akkurat det mye. Men min svoger og tantebarn, går helt amokk bare de ser godteri. Det skal presses inn uansett om de har lyst på eller ikke, så der kan det ikke være noe i hus som for snoker seg frem til alt av søtsaker på kjøkkenet. Min søster har gitt opp sier hu, for hu er som meg oppvokst med godteri på bordet og syns ikke det er så godt. Så vi har måtte gjøre det slik, helt greit og vi vet vi må tilpasse oss alle slik at det ikke blir noe irritasjon over bagateller. Jeg bodde en periode hos mine foreldre med mann og barn. Det gikk knirkefritt. Det var en mellomstasjon mellom bosteder, for meg var det uvurderlig hjelp med to små barn, lite søvn osv. Mine foreldre syns det var utrolig koselig å ha oss i hus og få ett skikkelig tett bånd til barnebarna. De var også veldige glade for at det bare var en mellomstasjon, for når vi bodde i samme hus kunne de ikke bare være besteforeldre og skjemme de bort, da måtte de også være de som satte grenser og kjeftet på de om det trengtes. Så selv om ting var veldig bra, så hadde vi ikke ville bo slik for alltid. Plass messig så hadde vi det topp, kun kjøkken som måtte deles. Vi hadde hvert vårt soverom, stue og bad slik at vi alle kunne ha besøk uten å sende noen andre ut av stua eller føle vi var i veien. Anonymkode: 8fe8e...48c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 Null problem å tilbringe hele sommeren med mine foreldre, min søster og hennes familie på hytta en sommer. Selv om det er liten plass innendørs, har vi masse plass utendørs og det er ikke mye vi er innendørs. Vi er alle like, men samtidig veldig ulike slik at vi går ikke oppå hverandre. Den ene liker det, den andre det, noe gjør vi sammen, noe alene osv. Vi har ganske så likt kosthold alle sammen, så dette går også knirkefritt. Når det kommer til godteri er vi ganske ulike, men det løses også greit. Mine unger har ingen godteridag, de kan spise når de vil. De spiser vist for lite godt sier min svoger, så lenge de vet det er noe tilgjengelig frister det ikke. Er det ikke noe tilgjengelig går de helt på veggen, så vi har godteri på soverommet. Tror jeg kjøpte to dobble japp til sommerferien, jeg fikk beskjed fra eldste når hun var innom nå at hun hadde tatt en. Så til å være to unger og en mamma, så er ikke akkurat det mye. Men min svoger og tantebarn, går helt amokk bare de ser godteri. Det skal presses inn uansett om de har lyst på eller ikke, så der kan det ikke være noe i hus som for snoker seg frem til alt av søtsaker på kjøkkenet. Min søster har gitt opp sier hu, for hu er som meg oppvokst med godteri på bordet og syns ikke det er så godt. Så vi har måtte gjøre det slik, helt greit og vi vet vi må tilpasse oss alle slik at det ikke blir noe irritasjon over bagateller. Jeg bodde en periode hos mine foreldre med mann og barn. Det gikk knirkefritt. Det var en mellomstasjon mellom bosteder, for meg var det uvurderlig hjelp med to små barn, lite søvn osv. Mine foreldre syns det var utrolig koselig å ha oss i hus og få ett skikkelig tett bånd til barnebarna. De var også veldige glade for at det bare var en mellomstasjon, for når vi bodde i samme hus kunne de ikke bare være besteforeldre og skjemme de bort, da måtte de også være de som satte grenser og kjeftet på de om det trengtes. Så selv om ting var veldig bra, så hadde vi ikke ville bo slik for alltid. Plass messig så hadde vi det topp, kun kjøkken som måtte deles. Vi hadde hvert vårt soverom, stue og bad slik at vi alle kunne ha besøk uten å sende noen andre ut av stua eller føle vi var i veien. Anonymkode: 8fe8e...48c
tante grusom master of law Skrevet 14. juli 2019 #17 Skrevet 14. juli 2019 Jeg kan godt feriere med svigermor, og har gjort det mange ganger. Min mor orker jeg maks en dag, men vi er ikke så nærme heller.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #19 Skrevet 14. juli 2019 Kunne ikke bodd i samme hus som mine foreldre, men vi er naboer og det fungerer godt Kunne delt hus også, men da med hver vær enhet og hver vår hage, nærmere enn det fungerer ikke! Kan fint feriere en uke med de, men særlig mer blir jeg irritert av! Anonymkode: 1b623...e55
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #20 Skrevet 15. juli 2019 Vi bor langt fra hverandre men er gjerne sammen 4 uker på sommeren hos dem, og 2 ganger 2 uker på vinteren/våren hos oss. Vi er alltid lei oss når besøkene er slutt! Skulle vi bodd i samme hus hadde vi nok blitt irritert på hverandre i blant. Som det er nå er det ikke et problem. Ingen av oss har behov for å lage konflikter ut av de ting vi er uenige om. Anonymkode: a8b08...ef4
sug lut Skrevet 15. juli 2019 #21 Skrevet 15. juli 2019 Ferie, gjerne. Men man skal bo langt nok fra hverandre til at man må ta på seg jakke.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #22 Skrevet 15. juli 2019 Ferie ja. Bo sammen nei. Anonymkode: ca3c3...03a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #23 Skrevet 15. juli 2019 Vi kan gjerne reise på ferie sammen i opp til 2 uker, og det er koselig, men jeg blir lei på slutten ja. Jeg og mannen bodde hos dem i 6 mnd før vi fikk barn for å spare til egenkapital. Det var deres forslag, noe vi satte veldig stor pris på, men det var utrolig godt å komme seg ut da den perioden var over. 😛 Anonymkode: 88602...f7c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #24 Skrevet 15. juli 2019 Jeg flyttet inn til min mor for 2 år siden med mine to små barn. Jeg har fått betalt ned masse gjeld! I gjengjeld betaler jeg strøm og all maten. Jeg gjør alt husarbeidet. Nå skal vi på sydenferie i sammen, betalt av meg. Vi blir boende sammen selv når jeg har spart opp til egenkapital. Anonymkode: 7cf8a...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå