Gå til innhold

Løvemamma på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å følge de for ett par uker siden, og jeg er så imponert over hva de står i, og hva de klarer. Anbefaler og følge de om du har snap

Anonymkode: 87eb6...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... 

Anonymkode: 92d86...65d

Skrevet

Ååååå. Dere som prøver å slå dere stort opp i sosiale medier, dere er så dumme. Det hender dere prøver dere på steder som dette. INGEN anbefaler de de følger i SoMe. Bedre å være ærlig å si du trenger følgere. 

NEI, kommer ikke å følge deg. 

Anonymkode: 42297...cc4

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte å følge de for ett par uker siden, og jeg er så imponert over hva de står i, og hva de klarer. Anbefaler og følge de om du har snap

Anonymkode: 87eb6...d1a

Hvem er løvemamma da?

Anonymkode: 776a5...437

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er løvemamma da?

Jeg er en av løvemammaene 

Vi  forteller om våres hverdag. Det å ha et barn med  ekstra behov er ikke en dans på roser, det er veldig mange personer og instanser i livet vårt. 

Vi forteller om skole, barnehage møter med sykehus osv osv 

Anonymkode: 1cf48...1a1

Skrevet

Løvemammaene eksponerer barna sine skamløst. 

Jeg skjønner behovet for å vise kampen de står i og samholdet en snapkonto gir, men de bør virkelig tenke over hva de selv hadde følt om deres foreldre eksponerte dem fra de var for små til å ane hva de er med på. 

Jeg syns de burde skamme seg. 

Anonymkode: 089e1...376

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner behovet for å vise kampen de står i og samholdet en snapkonto gir, men de bør virkelig tenke over hva de selv hadde følt om deres foreldre eksponerte dem fra de var for små til å ane hva de er med på. 

Enig

trist å vise fram forsvarsløse barn på den måten.

Anonymkode: e740b...f70

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi  forteller om våres hverdag. Det å ha et barn med  ekstra behov er ikke en dans på roser, det er veldig mange personer og instanser i livet vårt. 

Oi, det er jo ekstremt invaderende i barnas liv

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Kommer aldri til å følge noen «løvemammaer». 

Det er ikke akkurat barnets behov som står i fokus når de sitter og snapper...

Anonymkode: ca920...b66

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres jo helt tragisk ut. Har du ingen betenkeligheter med å utlevere ditt sårbare barn på denne måten?

Har selv et barn med ekstra behov, sykehuset advarer mot å utlevere sine barn når de har noe ekstra. Åpenhet i nærmiljøet er viktig. Uansett, mitt barn sin historie og reise er det IKKE jeg som eier, det er mitt barn sitt og jeg skal forvalte hennes historie til han selv kan velge om han vil fortelle historien til verden. 

Smakløst å utlevere barna sine. 

Anonymkode: 42297...cc4

Skrevet

Jeg følger løvemammaene på Snap. Og poenget med å starte kanalen, er jo å få fokus på de store utfordringene med pleiepenger, og hvor store problemer ordningen gir for familiene med de sykeste og svakeste barna.

Og at familier blir trukket i pleiepenger, hvis barna mot formodning er friske nok til å være på skolen eller i barnehagen. Da mener gjerne NAV at de kan jobbe de timene. Men for foreldre som da gjerne er nattevakter for egne barn, må de få bruke de timene til å sove.

Jeg synes ikke at de viser mer av barna, enn det allerede vises av andre barn på for eksempel Instagram. Der vises gjerne hele fødsler live. Og hvorfor skal familier med funksjonshemmede og syke barn skjule barna sine ? For meg er det intressant å komme i kontakt med andre med samme utfordringer som mitt eget barn.

Anonymkode: 02ef7...3e8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følger løvemammaene på Snap. Og poenget med å starte kanalen, er jo å få fokus på de store utfordringene med pleiepenger, og hvor store problemer ordningen gir for familiene med de sykeste og svakeste barna.

Og at familier blir trukket i pleiepenger, hvis barna mot formodning er friske nok til å være på skolen eller i barnehagen. Da mener gjerne NAV at de kan jobbe de timene. Men for foreldre som da gjerne er nattevakter for egne barn, må de få bruke de timene til å sove.

Jeg synes ikke at de viser mer av barna, enn det allerede vises av andre barn på for eksempel Instagram. Der vises gjerne hele fødsler live. Og hvorfor skal familier med funksjonshemmede og syke barn skjule barna sine ? For meg er det intressant å komme i kontakt med andre med samme utfordringer som mitt eget barn.

Det er jo ikke snakk om at de skal skjule barna sine MER enn andre! Alle barn har krav på å få ha privatlivet, utfordringene og smertene sine for seg selv. 

Jeg fulgte dem på snap en stund, men da en mamma filmet barnet sitt i hele prosessen før og etter en operasjon, hvor man fikk se at barnet var redd og etterpå at det var smertepåvirket, fikk jeg nok. Det er ikke greit å vise noen i en så sårbar situasjon, frisk eller ikke!

De kan godt få frem budskapet sitt uten å utlevere barna. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du tror at den beste måten å få fokus på dette er gjennom å utlevere barna??? Det er jeg helt uenig i. Du selger ikke barnet ditt bare fordi du trenger penger. 

Anonymkode: ca920...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...