Gå til innhold

Gravid, men hvor langt er jeg på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at jeg er gravid. Har vært prøvere i 8mnd nå og endelig satt det 😄

 

men hvor langt kan jeg være på vei? Siden p-pilleslutt i desember 2018 har jeg hatt veldig uregelmessig mens. Den har kommet og gått som den vil og noen måneder har den ikke kommet i det hele tatt og andre mnd bare vart en dag og noen måneder har den vart i 8 dager osv.

 

jeg hadde mensen sist 4 Juni. Men regnte ut at jeg må ha hatt sen eggløsning da dette barnet ble laget for 1-2 uker siden i følge clearblue ukesindikator og må derfor ha blitt laget når vi hadde sex ca 30 Juni og i følge kalenderen min så skulle egentlig eggløsningen min være over da. Jeg vet man skal regne ut i fra første dag i siste mens,altså 4 juni som da vil si at jeg et 5+5 i dag men jeg får svake streker på billigstrimler enda og andre som er like langt på vei får jo sterke streker når de er 5+5 så muligens jeg ikke er så langt enda likevell. Noen som vet? Regnes det alltid ut fra siste mens uansett liksom? 🤔🤔

 

 

 

Anonymkode: 8c2b6...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Hvis du har uregelmessig mens kan du få tidlig ul for å finne ut hvor langt du er på vei. Når de regner fra siste mens går de utifra at du har regelmessig mens OG at du har EL på syklusdag 14.

Ukeindikatoren er ikke nøyaktig nok til å vise hvor langt du er på vei.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pobie skrev:

Gratulerer!

Hvis du har uregelmessig mens kan du få tidlig ul for å finne ut hvor langt du er på vei. Når de regner fra siste mens går de utifra at du har regelmessig mens OG at du har EL på syklusdag 14.

Ukeindikatoren er ikke nøyaktig nok til å vise hvor langt du er på vei.  

Tusen takk. Det var det jeg trodde 🙂 skal ringe legen i morgen og bestille en time. 

Anonymkode: 8c2b6...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...