Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Var til ei venninne i kveld. Hun spurte om jeg ville ha en kjole. Den passet henne ikke og hun orket ikke å sende tilbake. Kjøpt fra Kina eller noe sånt. Kjolen var ikke 100% min stil, men tenkte at jeg kan jo bruke den av og til. Bedre det enn at den blir hengende i skapet hennes. Men nå fikk jeg melding fra henne der det stod: hvis du har lyst å betale litt for kjolen, så er det greit for meg Hva svarer jeg? Hadde jeg vist at hun skulle ha penger for den, så hadde jeg ikke tatt imot den. Anonymkode: fcadb...775
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 😂😂😂 Herregud, hva er det som feiler folk?! Anonymkode: b425e...e0a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Da svarer du at den ikke var helt din stil og at hun heller kan selge den til noen andre🙂 Anonymkode: 110f5...380
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var til ei venninne i kveld. Hun spurte om jeg ville ha en kjole. Den passet henne ikke og hun orket ikke å sende tilbake. Kjøpt fra Kina eller noe sånt. Kjolen var ikke 100% min stil, men tenkte at jeg kan jo bruke den av og til. Bedre det enn at den blir hengende i skapet hennes. Men nå fikk jeg melding fra henne der det stod: hvis du har lyst å betale litt for kjolen, så er det greit for meg Hva svarer jeg? Hadde jeg vist at hun skulle ha penger for den, så hadde jeg ikke tatt imot den. Anonymkode: fcadb...775 Hadde ikke svart noe og hadde heller ikke betalt noe! Synes det er for dumt. Ville hun hatt noe for den, kunne hun sagt at hun ønsket det da hun fortalde om kjolen. Eventuelt gi henne en vin neste gang dere treffes.... Anonymkode: a73ae...f0d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da svarer du at den ikke var helt din stil og at hun heller kan selge den til noen andre🙂 Anonymkode: 110f5...380 Samme ville jeg sagt. Si at du har prøvd den igjen etter at du kom hjem og at du innså at det ikke var helt din stil likevel. Anonymkode: 9bc24...a9a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 Hun spurte om du ville ha den, og etter at du har gått hjem, vil hun ha penger for den. For en merkelig venninne du har hi. Jeg hadde svart at hvis hun vil selge den, så kan hun komme å hente den og selge den til noen andre. Anonymkode: 6590e...41b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #7 Skrevet 13. juli 2019 Du må være ærlig så hun forstår. Si at du oppfattet at du fikk kjolen. Men hvis det er slik at hun heller ønsker å selge den kan hun gjerne gjøre det. Du er interessert i å kjøpe den så hun får den tilbake. Rar (og gjerrig) dame! Anonymkode: 23212...a96
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Gi den tilbake! Folk som skal tjene penger på egne feilbestillinger er kjipe Anonymkode: b0ec7...140
Elizabeth Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 (endret) Si det som det er, spør henne hvorfor hun plutselig vil ha betalt for den? Si; "nei, da kan du få den tilbake igjen..." Endret 14. juli 2019 av Elizabeth89 Leif
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Jeg synes man skal være ærlig med sånne. Hvis hun har ombestemt seg, og ønsker å omgjøre gaven til et salg, så kan hun få den tilbake å selge den til noen andre. Anonymkode: 74005...e39
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 Enig med de andre her. Hvis hun skal ha betalt, sier du at du vil levere den tilbake. Hun kan umulig ha betalt mye for den selv, Kina betyr Wish eller EBay. Anonymkode: eb869...2bb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Gi den tilbake! Anonymkode: 8d6ce...f64
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 Sier som de andre, lever den tilbake. Du trenger ikke være ufin eller noe, men hun må lære altså, man gjør ikke sånn (gi bort og kreve penger etterpå). Bare si at om hun vil prøve å selge den er det greit, men da vil ikke du kjøpe den for det var ikke 100% din stil. Om hun da angrer seg og sier at du bare kan ta den, hun trenger ikke penger bla, bla, bla, så sier du at du ikke føler deg komfortabel med å bare ta den når hun egentlig ville ha penger for den. Gi den tilbake uansett hva hun sier, så kan hun sitte der med en kjole som ikke passer. Hun har oppført seg særdeles ufint, og jeg hadde aldri følt meg vel med å bruke den kjolen etter et slikt utsagn. Anonymkode: 4b8e1...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå