Gå til innhold

Dere som spiller / har barn som spiller Sims 4 på pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet har barnebruker på EA-kontoen, noe som fører til at galleriet ikke kan utnyttes optimalt.

Hva er konsekvensene av at barnet får voksenbruker? Jeg har ikke kort info lagret på pcen, så jeg bekymrer meg ikke for unødvendig bruk av penger. Jeg er bekymret for at hun skal komme i kontakt med fremmede, eller andre ting som jeg ikke har tenkt på. 

Det er snakk om en 11-åring. 

Anonymkode: 9ed6b...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke som CD-spill lenger?

Anonymkode: 3bdbc...00f

Skrevet

Det vet jeg ikke (analfabet på pc-spill) 

Jeg kjøpte et cover med CD og kode, så måtte jeg installere spillet på pcen, via kode eller cd. 

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barnet har barnebruker på EA-kontoen, noe som fører til at galleriet ikke kan utnyttes optimalt.

Hva er konsekvensene av at barnet får voksenbruker? Jeg har ikke kort info lagret på pcen, så jeg bekymrer meg ikke for unødvendig bruk av penger. Jeg er bekymret for at hun skal komme i kontakt med fremmede, eller andre ting som jeg ikke har tenkt på. 

Det er snakk om en 11-åring. 

Min datter spiller på min bruker, og hittil ikke støtt på problemer med chatting etc. 

Anonymkode: ec8a3...d7c

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min datter spiller på min bruker, og hittil ikke støtt på problemer med chatting etc. 

Anonymkode: ec8a3...d7c

Vil det si at det ikke er chat på sims 4?

Skrevet

Har spilt sims 4 siden det kom ut og aldri vært borte i noen chat? På Origin kan man legge til venner og chatte med dem, eventuelt. Men det kan man sikkert kontrollere på et vis.

Anonymkode: 71b82...6a4

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har spilt sims 4 siden det kom ut og aldri vært borte i noen chat? På Origin kan man legge til venner og chatte med dem, eventuelt. Men det kan man sikkert kontrollere på et vis.

Anonymkode: 71b82...6a4

Ok, takk for svar. Det må jeg finne ut av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...