Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Med å skrive: «troll» ? Anonymkode: e356a...0de
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Aldri, eller ingen da. For meg spiller det ingen rolle om det er en oppkontruert tråd eller ikke, er det en problemstilling jeg ønsker å svare på gjør jeg det. Alltids noen som enten blir med på en diskusjon og dermed gjør det morsomt eller det er noe noen kan bruke til ekte problemstillinger en annen gang. Trådene ligger jo der de, så alle som googler etter svar på ting vil få de opp om det omhandler det de googler etter. Anonymkode: 762f2...e92
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Ingen. Om jeg tror det er trolling har jeg ikke noe behov for å gjøre meg viktig ved "avsløre" dette. Det er bedre å ikke mate trollet, så jeg unngår heller å kommentere. Dersom jeg synes det jeg tror er en trolletråd likevel har gitt en interessant diskusjon, kan jeg forlate prinsippene og bli med, men ikke for å kommentere trollmistanker. Anonymkode: 7405c...70a
Elizabeth Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Med å skrive: «troll» ? Anonymkode: e356a...0de Aldri. Var på Kvinneguiden en god stund, men ble lei av akkurat dette ordet. Ble ofte brukt i seksuelle sammenheng/tema. Det var jo også det som var litt morsomt å lese. Vi er mange rare mennesker i dette landet, og det er på forum vi tør å skrive om ting vi er flaue for. Da er det bare ødeleggende å skrive "troll" og "runketråd"
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 Aldri. Tenker troll titt og ofte, men ser ikke poenget med å holde de trådene flytende. Er deg historier jeg er skeptisk til bare lar jeg være å svare. Anonymkode: 4fa8d...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå