Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Jeg har gått, løpt, båret og vasset i myr i mange timer hver dag i det siste. Nå er beina mine temlig møre, men jeg er ikke støl. Det er bare tungt å gjøre ting jeg vanligvis gjør med letthet. Resten av kroppen føles helt fin. Hva gjør jeg best for å få restituert beona raskest mulig og hvor lang tid må jeg regne med at det tar? Ved stølhet hjelåer det ofte med en kort joggetur, mrn kanskje ikke når jeg kjenner meg mest sliten? Anonymkode: e0e87...f41
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Gjør noe annet, men lett. Sykle kort og på lette gir eller svøm f. eks. Men å fremskynde prosessen så veldig går ikke. Kroppen trenger også hvile, men om et par dager er du nok mye bedre. Anonymkode: dcad2...a9d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør noe annet, men lett. Sykle kort og på lette gir eller svøm f. eks. Men å fremskynde prosessen så veldig går ikke. Kroppen trenger også hvile, men om et par dager er du nok mye bedre. Anonymkode: dcad2...a9d Takk. Håper det for det er virkelig irriterende og føle seg i god form, men med bein av gele! Anonymkode: e0e87...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå