Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Først skal sies, jeg er ateist og tror ikke på at det er noe liv etter døden. Når noe skjer prøver jeg alltid å finne en logisk forklaring, og greier som regel det. Bortsett fra denne ene gangen jeg ikke klarer å glemme. Jeg satt i stua en kveld å spiste ost og kjeks for en tid tilbake, kosa meg å så på tv. Ungene var hos faren, og jeg var alene hjemme. Da jeg skulle legge meg rydda jeg opp, og tok da den folien dere vet som ligger på toppen av kjekspakken i hånda. Samme type som du finner på toppen av konfekt, stiv sak. Holdt denne så den pekte oppover på tur opp trappa til kjøkkenet, da det skjer. Papiret forsvinner ut av hånden min loddrett opp i lufta 30-40 cm, står stille i lufta et par sekunder før den flagrer forbi meg og returnerer i lufta under trappa så den faller ned i gangen. (Åpen trappeløsning mellom etg.) Jeg blir stående målløs, og min første tanke er da hvordan skjedde det der?? Jeg prøvde alt for å gjenskape situasjonen, fra å løpe, hoppe opp trappa, dunke borti gelenderet, til ingen nytte. Ikke engang å forsøke å kaste det fikk det til å gå så høyt opp i lufta som første gang. What gives? Hva er den logiske forklaringa på at noe blir revet ut av hånda di, oppover, det går altså ikke an at jeg mistet den. Ting faller ikke oppover!! Tanker? Anonymkode: 908a1...e0f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Først skal sies, jeg er ateist og tror ikke på at det er noe liv etter døden. Når noe skjer prøver jeg alltid å finne en logisk forklaring, og greier som regel det. Bortsett fra denne ene gangen jeg ikke klarer å glemme. Jeg satt i stua en kveld å spiste ost og kjeks for en tid tilbake, kosa meg å så på tv. Ungene var hos faren, og jeg var alene hjemme. Da jeg skulle legge meg rydda jeg opp, og tok da den folien dere vet som ligger på toppen av kjekspakken i hånda. Samme type som du finner på toppen av konfekt, stiv sak. Holdt denne så den pekte oppover på tur opp trappa til kjøkkenet, da det skjer. Papiret forsvinner ut av hånden min loddrett opp i lufta 30-40 cm, står stille i lufta et par sekunder før den flagrer forbi meg og returnerer i lufta under trappa så den faller ned i gangen. (Åpen trappeløsning mellom etg.) Jeg blir stående målløs, og min første tanke er da hvordan skjedde det der?? Jeg prøvde alt for å gjenskape situasjonen, fra å løpe, hoppe opp trappa, dunke borti gelenderet, til ingen nytte. Ikke engang å forsøke å kaste det fikk det til å gå så høyt opp i lufta som første gang. What gives? Hva er den logiske forklaringa på at noe blir revet ut av hånda di, oppover, det går altså ikke an at jeg mistet den. Ting faller ikke oppover!! Tanker? Anonymkode: 908a1...e0f Trekk fra vindu, elektrisk? Hva tenker du ellers «spøkelse»? De finnes ikke 😉 Anonymkode: 09229...c66
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Først skal sies, jeg er ateist og tror ikke på at det er noe liv etter døden. Når noe skjer prøver jeg alltid å finne en logisk forklaring, og greier som regel det. Bortsett fra denne ene gangen jeg ikke klarer å glemme. Jeg satt i stua en kveld å spiste ost og kjeks for en tid tilbake, kosa meg å så på tv. Ungene var hos faren, og jeg var alene hjemme. Da jeg skulle legge meg rydda jeg opp, og tok da den folien dere vet som ligger på toppen av kjekspakken i hånda. Samme type som du finner på toppen av konfekt, stiv sak. Holdt denne så den pekte oppover på tur opp trappa til kjøkkenet, da det skjer. Papiret forsvinner ut av hånden min loddrett opp i lufta 30-40 cm, står stille i lufta et par sekunder før den flagrer forbi meg og returnerer i lufta under trappa så den faller ned i gangen. (Åpen trappeløsning mellom etg.) Jeg blir stående målløs, og min første tanke er da hvordan skjedde det der?? Jeg prøvde alt for å gjenskape situasjonen, fra å løpe, hoppe opp trappa, dunke borti gelenderet, til ingen nytte. Ikke engang å forsøke å kaste det fikk det til å gå så høyt opp i lufta som første gang. What gives? Hva er den logiske forklaringa på at noe blir revet ut av hånda di, oppover, det går altså ikke an at jeg mistet den. Ting faller ikke oppover!! Tanker? Anonymkode: 908a1...e0f Det mest logiske er at du lyver. Anonymkode: 9c3bc...0d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 Drakk du vin til osten? Anonymkode: ef8c8...b9d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Trekk fra vindu, elektrisk? Hva tenker du ellers «spøkelse»? De finnes ikke 😉 Anonymkode: 09229...c66 Jo, det gjør de 😉 Jo fortere dere kan akseptere det, jo bedre blir det Anonymkode: 60d44...d46
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Trekk fra vindu, elektrisk? Hva tenker du ellers «spøkelse»? De finnes ikke 😉 Anonymkode: 09229...c66 Fordi DU ikke har sett det, betyr det ikke at det ikke finnes. Anonymkode: 83ff9...b7e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #7 Skrevet 13. juli 2019 Jeg tror på deg jeg. 😊 Da jeg var liten så jeg en " grå" mann i skogen. Søstern min var der også. Husker enda hvordan han så ut. Han stod bak et tre og smilte til oss. Siden har jeg alltid vært åpen. En morgen jeg lå i senga og leste, og mannen var i dusjen, begynte skapdøreneå slå! Jeg satt meg opp på sengekanten. Så ikke skapdørene slå, men hørte de smalt opp og igjen i flere minutter! Jeg bare satt der og måpa til det sluttet. Da ropte jeg på mannen. Han satt seg ved siden av meg og hørte på hva jeg hadde fortalt. Han sa at det sikkert var en fugl ute eller noe... så begynte det å tæppe , fingre som trommet på nattbordet. Først det ene og så det andre! " DÉT der hører du vel!" Ja jo, han gjorde jo det. 🤣 Jeg ble veldig redd. Jeg tror på det åndelige, men vil ikke oppleve noe selv. Vet om en bekjent som hadde vært alene hjemme på kvelden. Gikk på badet, da hun kom ned igjen på kjøkkenet sto alle skapdørene åpne. Eller min svigerinne fant alle blomsterpottene på rekke på stuegulvet. Dette er personer jeg vet er normale og fine folk. Anonymkode: 83ff9...b7e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #8 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror på deg jeg. 😊 Da jeg var liten så jeg en " grå" mann i skogen. Søstern min var der også. Husker enda hvordan han så ut. Han stod bak et tre og smilte til oss. Siden har jeg alltid vært åpen. En morgen jeg lå i senga og leste, og mannen var i dusjen, begynte skapdøreneå slå! Jeg satt meg opp på sengekanten. Så ikke skapdørene slå, men hørte de smalt opp og igjen i flere minutter! Jeg bare satt der og måpa til det sluttet. Da ropte jeg på mannen. Han satt seg ved siden av meg og hørte på hva jeg hadde fortalt. Han sa at det sikkert var en fugl ute eller noe... så begynte det å tæppe , fingre som trommet på nattbordet. Først det ene og så det andre! " DÉT der hører du vel!" Ja jo, han gjorde jo det. 🤣 Jeg ble veldig redd. Jeg tror på det åndelige, men vil ikke oppleve noe selv. Vet om en bekjent som hadde vært alene hjemme på kvelden. Gikk på badet, da hun kom ned igjen på kjøkkenet sto alle skapdørene åpne. Eller min svigerinne fant alle blomsterpottene på rekke på stuegulvet. Dette er personer jeg vet er normale og fine folk. Anonymkode: 83ff9...b7e Hi, hi. Jeg skremte min tante noen ganger på den måten da jeg var barn. Hun var overbevist om at det spøkte i flere år og så var det bare jeg som snek meg inn og flyttet på ting 😂 Anonymkode: 9bb34...f29
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #9 Skrevet 13. juli 2019 Jeg opplevde lignende hendelser da jeg var barn. Jeg var ofte redd da jeg hadde lagt meg, lyttet mye til lyder og følte alltid at jeg ikke var alene. En gang lå jeg med dyna godt plantet opp til øyene. Lå lunt og godt under der, siden jeg var redd. Rett før jeg holdt på å sovne kjente jeg at det ble luftig, og kunne se med et halvt øye at dyna ble trukket ned. Åpnet øynene skikkelig, og da lå dyna fint over meg til ca magen, med fin brettekant øverst. Som om noen hadde lagt dyna fint over meg. En annen gang var jeg alene hjemme. Jeg ordnet meg mat før jeg gikk på rommet for å høre på musikk. Etter en stund hørte jeg moren min rope navnet mitt fra kjøkkenet. Hun ropte flere ganger, så jeg gikk ned. Ingen var hjemme, men det var da jeg oppdaget at platetoppene sto på. Jeg hadde glemt å skru de av etter jeg hadde laget meg mat. Jeg var jo veldig redd som barn, så det kan godt være at jeg hadde veldig livlig fantasi, og at jeg innbilte meg alt. Men klarer ikke å finne en forklaring på den dyna... Anonymkode: 84838...f81
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #10 Skrevet 13. juli 2019 Den var vel statisk da? Du hadde subbet med bena eller noe sånt? Anonymkode: d8a32...79a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #11 Skrevet 13. juli 2019 Jeg tror det finnes noe. Jeg tror deg hi, kanskje det var noe som var forbi huset ditt, og energien gjorde litt ut at av seg hos deg. Det er energier som er overalt til en hver tid. Anonymkode: 547d9...05b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Hjernen din har spilt deg et puss. Det kalles synshallusinasjoner. Anonymkode: 66fe3...a41
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 På 13.7.2019 den 10.33, Anonym bruker skrev: Hi, hi. Jeg skremte min tante noen ganger på den måten da jeg var barn. Hun var overbevist om at det spøkte i flere år og så var det bare jeg som snek meg inn og flyttet på ting 😂 Anonymkode: 9bb34...f29 Hehe 😊 Med de to som jeg kjenner, var de alene hjemme og på ferie. Ingen andre hadde vært der . Anonymkode: 83ff9...b7e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #14 Skrevet 15. juli 2019 En slik emballasje veier svært lite. Varmen fra hånden din varmer opp luften inne i emballasjen slik at den stiger. Når luften kjøles ned igjen, faller pakningen. Ikke noe mystisk med det. Ren fysikk. Anonymkode: 0e509...444
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #15 Skrevet 15. juli 2019 Jeg tror deg også. I gamle leiligheten opplevde vi mye rart, ting falt ned fra veggene mens vi så på (noe har vi også på film) ting flyttet seg, et bilde hengte alltid skjevt uansett hvor mye vi rettet på det, noen plasser i leiligheten ga oss frysninger innimellom osv. Mannen tok kontakt med Åndenes makt og de ville veldig gjerne komme, men jeg ville ikke på tv, så vi kom i kontakt med noen andre som kom og renset huset. Etter det ble det bedre enn stund. Anonymkode: d7ec9...48e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #16 Skrevet 15. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En slik emballasje veier svært lite. Varmen fra hånden din varmer opp luften inne i emballasjen slik at den stiger. Når luften kjøles ned igjen, faller pakningen. Ikke noe mystisk med det. Ren fysikk. Anonymkode: 0e509...444 Nettop, jeg har opplevd lignende med slike materialer. Anonymkode: f0d91...718
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #17 Skrevet 15. juli 2019 Jeg opplever også noe merkelig for tiden. For 3 dager siden begynte det og det er tydelig aktivitet på soverommet mitt. Første kvelden kjente jeg at noen la hånden sin på meg der jeg lå med dyna over meg og skulle sove. Kikket opp og var ingen der og så kjente jeg det bre seg noe inni meg. Kjente meg plutselig helt våken og lett. Var sånn noen minutter før den for ut av meg igjen og jeg fikk tilbake nattetrøtten. Lå en stund og tenkte på dette da. Opplevde for noen år siden at "noen" la seg nedpå sengen bak meg. Er noe hver kveld nå, så jeg grubler på hva søtten jeg skal gjøre med det 🤔 Anonymkode: 5001d...8cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2019 #18 Skrevet 15. juli 2019 Hjernen er stjernen.. «forunderlig» mange tilfeller skjer når man akkurat har lagt seg, akkurat skulle til å sove eller akkurat hadde våknet. Og i gamle hus, naturligvis. Alt kan forklares. Anonymkode: d6e81...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå