Gå til innhold

Sitter på ei hytte og ser utover vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skriver at de må vel få lov siden det er ferie, er det også greit å kjøre bil over fartsgrensen siden det er jo ferie? 

Anonymkode: edecf...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som skriver at de må vel få lov siden det er ferie, er det også greit å kjøre bil over fartsgrensen siden det er jo ferie? 

Anonymkode: edecf...567

Her jeg bor har flere ungdommer kjørt så det har skreket i dekkene på parkeringsplassen utenfor butikken ned i gaten her, nattestid. Jeg ringer ikke politiet av den grunn, de er ungdommer, de gjør ingen skade. De har det moro mens det er ferie bare.

Anonymkode: ffd38...bfd

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det dør folk hver dag i bilulykker. Vi forbyr jo ikke biler av den grunn, gjør vi vel? Det har til og med dødd en rekke kjendiser i bilulykker. Vi forbyr fortsatt ikke biler av den grunn, gjør vi vel? Men biler setter andres liv i fare. Likevel fortsetter vi å bruke de.

Vi trenger ikke forby det, men vi kan sørge for skikkelige kontroller og bøter til alle som holder over 5 knop for nærme land, alle som har promille mens de kjører, alle som har for høyt støynivå på båten osv. Vi kunne gjerne få et system med prikkbelastning og inndragning av båt ved gjenntatte lovbrudd.

Anonymkode: 702dc...fe3

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eg kan ikkje hjelpe for at eg nyter når eg ser at folk på sjøen blir overrumplet av politibåt og får bøter for å ha kjørt for fort. Hahaha, andre som meg? 

Anonymkode: 3f789...bf0

Jepp, men her er det tollen som tar smuglere. Er dessverre mye råkjøring her også. 

Skrevet

Denne tråden har jo gått helt av hengselene. Jeg har aldri sagt at jeg ønsker å kvitte meg med alle båter. Jeg har bare sagt at jeg nyter når politiet bøtelegger de som råkjører.

Hva er grunn til at nesten alle tråder jeg leser blir misforstått? 

TS

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden har jo gått helt av hengselene. Jeg har aldri sagt at jeg ønsker å kvitte meg med alle båter. Jeg har bare sagt at jeg nyter når politiet bøtelegger de som råkjører.

Hva er grunn til at nesten alle tråder jeg leser blir misforstått? 

TS

Noen liker å krangle og hakke på andre. Noen føler seg truffet.

Anonymkode: b514e...b9f

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ferie. La folk få ha litt moro for en gangs skyld. Det er nok av tid til å være dødsens seriøs på jobb.

Jepp, la de kjøre villmann i trafikken og, det er jo tross alt ferie...

Anonymkode: d7f2c...edd

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen liker å krangle og hakke på andre. Noen føler seg truffet.

Det tror jeg du har rett i men merkelig fordi få kvinner kjører båt og såvidt meg bekjent, er det flest kvinner her inne?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg du har rett i men merkelig fordi få kvinner kjører båt og såvidt meg bekjent, er det flest kvinner her inne?

De sitter vel gjerne på med mannen. Lar barna sitte på eller kjøre selv. Og så er det lettere å hakke på noen andre enn å ta grep hjemme... Innrømmer de at det er noe galt med dette så må de jo også gjøre noe med det som er slik på hjemmebane, det er de ikke villige til.

Det mange overser er at båt, scootere osv. så kommer også et stort ansvar. I feil hender og brukt på feil måte blir båten eller scooteren fort et drapsvåpen og gassen blir fort avtrekkeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...