Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Hvordan finner dere gjesteforelesere? Foretrekker dere gjesteforelesere som selv har akademisk bakgrunn eller praktikere? Anonymkode: 76046...e2e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Jeg har aldri hyret gjesteforelesere selv, men har vært på en del forelesninger. Jeg foretrekker forelesere med akademisk utdannelse, men gjerne noen som jobber i praksis (klinikk). Jobber innen medisin selv. Det verste er motivatorer og «coacher». Har også lyttet til pasienter som har vært dyktige til å prate, og som har kommet med verdifull innsikt fra pasientsiden. Anonymkode: 358fd...00a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hyret gjesteforelesere selv, men har vært på en del forelesninger. Jeg foretrekker forelesere med akademisk utdannelse, men gjerne noen som jobber i praksis (klinikk). Jobber innen medisin selv. Det verste er motivatorer og «coacher». Har også lyttet til pasienter som har vært dyktige til å prate, og som har kommet med verdifull innsikt fra pasientsiden. Anonymkode: 358fd...00a Disse pasientene var, når jeg tenker meg om, to leger og en arkitekt, så de var for så vidt akademikere de også. Anonymkode: 358fd...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå