Gå til innhold

Sorry, klage innlegg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd i 3 år på å bli gravid med nr3.....er så oppgitt og lei 😥

Gikk igjennom en operasjon i underlivet for å sjekket om alt var ok, fant "snurr" på egglederne, de ble fikse, men fortsatt ikke gravid ( 6mnd siden)....Har så lyst på en til...vet d er mange som ikke får barn men vondt og å ikke få d til når man vil ha flere....sorry, måtte bare klage litt...tanta kom som vanlig igjen i dag og da går man litt i kjelleren.....flere i samme båt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde i 4 år på å få nr 2. Begge sjekket oss men fant ingen feil. En dag bestemte vi oss for å ikke prøve lengere. Det var tungt å bli skuffet hver måned og vi hadde jo 1 gutt. 1 måned etter var jeg gravid 😁

Anonymkode: 6a06b...2d3

Skrevet

Ei jeg kjenner gikk også gjennom en slik operasjon, ble ikke gravid. Så skulle hun og samboer gå fra hverandre, og siste gang de hadde sex satt spiren...

Selv kan jeg ikke få barn.

Om du ikke får flere, ta et bevisst valg om å ikke la dette ligge over deg, men velg å fokusere på det som er bra i livet ditt og det du har.

Anonymkode: c069b...689

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi prøvde i 4 år på å få nr 2. Begge sjekket oss men fant ingen feil. En dag bestemte vi oss for å ikke prøve lengere. Det var tungt å bli skuffet hver måned og vi hadde jo 1 gutt. 1 måned etter var jeg gravid 😁

Denne typen historie har jeg hørt flere fortelle! De har fått beskjed at det nok er stresset av å ikke få det til, som ødelegger. 

Den ene historien, var et par med to barn fra før. Satte livet på vent, for å gjøre klar til nr. 3. Tok flere år, og ingenting skjedde. Da bestemte mor seg for å studere igjen. Hun skulle endelig få etterutdanne seg. Noe hun hadde ventet på i flere år. (Hadde planer om å kombinere studier med mammaperm). De gav opp nr. 3. To uker etter skolestart, var hun gravid.

Anonymkode: 35fe7...e7f

Skrevet

Takk for svar 💕 jeg tror det sitter mye mentalt ja.....men vanskelig å skru av den bryteren....men d må nok sikkert til...jeg har gitt meg selv ut dette året, etter d blir d ikke mer aktiv prøving.....så får vi se hva livet bringer.takk for gode ord....så trist du ikke kan få barn......

Skrevet

Hei! 

Gå til gynekologen din og be om Femar/letrozol. Jeg ble gravid på første runde, etter å ha prøvd i 7 mnd. Ingen bivirkninger! 👏🏼👏🏼

Anonymkode: b10b1...250

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik var det her og. Vi prøvde i over 1 år før vi begynte med fertilitetsbehandling. 2 negative forsøk, og måneden etter siste forsøk ble jeg gravid (då vi egentlig ikke tenkte så mye over ddr). Då jenta vår 8 måneder ble jeg gravid igjen. Nå har vi barn på 9, 8 og 5 år 

Anonymkode: aab08...cf2

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! 

Gå til gynekologen din og be om Femar/letrozol. Jeg ble gravid på første runde, etter å ha prøvd i 7 mnd. Ingen bivirkninger! 👏🏼👏🏼

Anonymkode: b10b1...250

Har prøvd det....funka ikke....og har eggløsning så er ikke d som er problemet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...