Gå til innhold

Dere som er single, har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det da med en fast «sexpartner» eller er det mer tilfeldige partnere?

Anonymkode: 2030f...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, takk gud for det. Å slippe maset fra en mann om sex er den største fordelen ved å være singel 👍

Anonymkode: b7689...fb8

Skrevet

Jeg er singel og har en fast partner i tillegg til at jeg har sex med de jeg vil ha sex med. Men ingen av de er tilfeldige. Skal jeg gå inn i et forhold igjen så må den mannen være amazing. For slik jeg har det nå har jeg det ganske godt.

Anonymkode: d6d5f...1be

Skrevet

Sex... hm... hva var det igjen??

Nei, har bare hatt sex en gang de siste seks årene. Noe som er ganske tragisk siden jeg har høy sexlyst. Men det er enklere å ikke ha sex enn å ha det innimellom, for da blusser sexlysten veldig opp igjen, og dermed også frustrasjonen. Jeg har hatt min del av gøy tidligere når jeg har vært singel, men etter at mitt siste forhold røyk har jeg ikke følt for ons. Og det å ha en fast sexpartner fungerer heller ikke for meg, den ene eller den andre får følelser og kompliserer ting. Så da er jeg heller avholdende inntil jeg forhåpentligvis møter en mann jeg virkelig vil ha igjen.

Men mas om sex har jeg aldri opplevd i et forhold (sikkert pga. egen høye sexlyst), så for meg er det å ikke ha sex den virkelig store ulempen ved å være singel.

Anonymkode: 215dc...ea8

Skrevet

Er singel, og har en fast sex-partner ja. 

Skrevet

Har ikke hatt sex siden sommeren 2012

Anonymkode: 21c73...273

Skrevet

Nei. Dessverre. Har kokt med eneomsorg for to barn og et med spesielle behov. Ingen avlastning eller familie i nærheten. Sist var i 2014. De begynner å bli større så jeg håper dette endrer seg fremover 😁

Anonymkode: 13541...118

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har en fast partner. Har mye sex🙂

Skrevet

Hadde ikke de fem første årene. Møtte så en bra kar, én jeg faktisk kunne sett for meg å være sammen med over tid. Hadde sex to ganger, men så ville han vente med mer sex til vi var sikre på at det ble oss. 

Jeg takket pent nei, ønsket ikke å binde meg så fast etter et par mnd bekjentskap. Jeg var mest ute etter en knulle-kompis 😂 

Så da er det litt tørke igjen. Mangler ikke på muligheter, men jeg er ikke den som «ligger rundt med fremmede». Vil helst bli litt kjent først, eller ta en gammel kjenning. Vurderer sterkt å spørre eksen om han vil, vi hadde det veldig bra sammen seksuelt. Er år og dag siden vi var et par, men har holdt kontakten. 

Anonymkode: a2fcf...9cd

Skrevet

Nei. Ikke byen, ikke fest og overhode ikke tinder.

Likte oppmerksomheten jeg fikk på byen før. Men kunne ikke brydd meg mindre nå. Så overfladisk!

Anonymkode: 1300f...5d8

Skrevet

Ble singel tidlig ifjor, og først i år hadde jeg et ons med en fyr. Skikkelig uplanlagt tragisk fyllesex, så det blir leeeenge til jeg både drikker og møter blikket til menn igjen 😂😅 Kunne innimellom tenkt meg en fast type jeg kunne ringt til når behovet melder seg, men det blir bare med tanken. Og han hadde nok blitt lei av å vente på tlf fra meg...

Anonymkode: 6c2a1...4f4

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt, HI, og heller ikke tema. Men vil bare be dere alle om å være så greie å ta celleprøve😊❤️

Anonymkode: 9eba4...c49

Skrevet

Nei og det er etter eget ønske. Sex frister ikke, klarer fint å tilfredstille meg selv om jeg trenger det. Skulle jeg få lyst, er det ikke vanskelig. Fortsatt venn med to av mine tidligere elskere så skulle jeg få behov så er de vist klare har de sagt, men vi har det så bra som venner at vi har ikke de lystene lengre. Sex med tilfeldige mennesker frister hvertfall ikke lengre. 

Anonymkode: f5657...182

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt litt av begge - noen one nighters, en og annen «søndagselsker» (dvs en jeg har møtt flere ganger.) 

Anonymkode: f6a77...ecb

Skrevet
On 7/12/2019 at 3:29 PM, Anonym bruker said:

har sex ja :) har både med fast og noen ikke faste

Anonymkode: f7e84...988

Skrevet
På 13.7.2019 den 1.53, Anonym bruker skrev:

Har hatt litt av begge - noen one nighters, en og annen «søndagselsker» (dvs en jeg har møtt flere ganger.) 

Noen "one nighters"? I uken da eller? 

Anonymkode: 72afb...6fa

Skrevet
På 13.7.2019 den 1.53, Anonym bruker skrev:

Hahaha......  "Søndagselsker" ja, jeg er ikke helt ung lenger å har en yngre opptatt sånn en.   I tillegg til en og annen tilfeldig, liker flørten, "spillet" og oppmerksomheten IRL av og til.

Skrevet
5 timer siden, mjøshild skrev:

Hahaha......  "Søndagselsker" ja, jeg er ikke helt ung lenger å har en yngre opptatt sånn en.   I tillegg til en og annen tilfeldig, liker flørten, "spillet" og oppmerksomheten IRL av og til.

IRL? 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

IRL? 

Ja, altså pub, utesteder o.l. Ikke via skjerm.  God gammeldags sjekking.  Som sagt, begynner å dra på åra.(sukk)

Anonymkode: 0a47f...001

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, altså pub, utesteder o.l. Ikke via skjerm.  God gammeldags sjekking.  Som sagt, begynner å dra på åra.(sukk)

Anonymkode: 0a47f...001

Hva står IRL for? Jeg er ikke 40 engang, men du virker ikke som spesielt gammel når du forkorter ord slik du gjør. Datteren min på 19 gjør ikke det engang... Hun lærte norsk på skolen skjønner du. 

Skrevet

Da jeg var singel så hadde jeg mye dating og sex i jakten på ny kjæreste. Måtte nemlig kysse noen frosker før jeg fant prinsen min. 

Anonymkode: 47d1c...9ac

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva står IRL for? Jeg er ikke 40 engang, men du virker ikke som spesielt gammel når du forkorter ord slik du gjør. Datteren min på 19 gjør ikke det engang... Hun lærte norsk på skolen skjønner du. 

In Real Life. Altså i det virkelige liv, ikke i dataverden. Skjønner ?  Trodde det var et allment brukt utrykk nå.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er da en helt vanlig forkortelse og har lite med alder å gjøre. Og regner med du forkorter ord du også men da tenker du kanskje ikke over det. F.eks, dvs, DVD, CD, osv...

Skrevet
2 timer siden, mjøshild skrev:

In Real Life. Altså i det virkelige liv, ikke i dataverden. Skjønner ?  Trodde det var et allment brukt utrykk nå.

Langt ifra. Bli voksen, snakk ordent norsk. 

Skrevet

Ordentlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...