Gå til innhold

er ikke dette ganske naivt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en barndomsvenninne som har 3 barn på snart 19,15 og snart 4, Nå skal hun og mannen ta med han minste på ferie og lar de 2 største være hjemme.

Begge har kjæreste og største gutten snart 19 har også en sønn på 6mnd, med kjæresten.

De er borte i 3 uker i hellas, og mener han mellomste ikke har sex, er ikke dette veldig naivt?

Anonymkode: 92ee0...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har en barndomsvenninne som har 3 barn på snart 19,15 og snart 4, Nå skal hun og mannen ta med han minste på ferie og lar de 2 største være hjemme.

Begge har kjæreste og største gutten snart 19 har også en sønn på 6mnd, med kjæresten.

De er borte i 3 uker i hellas, og mener han mellomste ikke har sex, er ikke dette veldig naivt?

Naivt å tro at 15-åringen ikke har sex? Nei, det tror jeg ikke nødvendigvis er naivt.

eg har selv en gutt på 15. han er veldig barnslig, er ikke kommet langt i puberteten (har fortsatt barnslig fjjes, er liten og tynn med lys guttestemme), og bare er opptatt av fotball. Jeg hadde blitt utrolig overrasket (nesten litt imponert!) hvis det viste seg at han har debutert seksuelt.

Anonymkode: 547d2...899

Skrevet

15-åringer er veldig forskjellige. Det kan hende de kjenner ham godt nok til å vite det, men det kan også hende de bare tror de gjør det.

Anonymkode: a1f44...696

Skrevet

Det kan godt hende at 15-åringen har sex, men dersom han har det, vil han nok ha det uavhengig av om foreldrene er hjemme eller ikke.

Det er også ganske naivt av HI å tro at 15-åringen ikke har tatt lærdom av at storebror på 19 har en liten baby, og passer på å bruke prevensjon.

Anonymkode: b79ff...4a3

Skrevet
27 minutes ago, Anonym bruker said:

Det kan godt hende at 15-åringen har sex, men dersom han har det, vil han nok ha det uavhengig av om foreldrene er hjemme eller ikke.

Det er også ganske naivt av HI å tro at 15-åringen ikke har tatt lærdom av at storebror på 19 har en liten baby, og passer på å bruke prevensjon.

er Aboslutt ikke naiv i hele tatt.

De er mange som allerede har sex når de er 12-14 år idag, så hvis de virkelig tror at sønnen dere ikke har sex da tror de feil

Skrevet

Trolletråd fra BW. 

Anonymkode: 528a8...7d8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De er mange som allerede har sex når de er 12-14 år idag, så hvis de virkelig tror at sønnen dere ikke har sex da tror de feil

Det jeg mener er naivt av HI er å tro at det at foreldrene dersom foreldrene ikke hadde vært borte i 3 uke hadde det hindret dem i å ha sex, og hvorfor skulle dem ikke ha det dersom de begge her lyst?

15-åringen har også en storebror på 19 med en 6 måneder gammel baby, regner med at 15-åringen har tatt lærdom av det og er nøye med prevensjon, ja, det er naivt av foreldrene som HI sikter til å tro at 15-åringen ikke har sex, men er også naivt av HI og tro at om foreldrene er hjemme eller ikke hadde gjort noe til eller fra på det området.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er og flere som har sex senere, så de tar nødvendigvis ikke feil.

Og noen har gode forhold til barna sine og, hvor de kan prate veldig åpent om sånt. Min datter pratet med meg om sex, før hun hadde det. Jeg tok henne med til legen for å få p-piller. Hun var i et forhold som hadde vart i flere måneder, og hun fortalte meg om første gangen deres, samme dag som de gjorde det. Og det skjedde faktisk midt på dagen, mens jeg var hjemme. Så vil de ha sex, så har de sex. 

Anonymkode: 8e711...165

Skrevet

De skal være alene hjemme og du er mest bekymret for sex-biten...jøss 

Anonymkode: adbae...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...