Gå til innhold

Er denne testen positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har vært prøver i 7 mnd nå, og ikke fått så mye som en skyggestrek på babyplan sine early tester før. I går kveld fikk jeg en svak strek, samme med i dag morges. Den er rosa også! Vises bedre i virkeligheten. Men clearblue ukesindikator sa «ikke gravid» så klarer ikke helt å tro på det enda eller ta noen gleder på forskudd før en clearblue faktisk sier «gravid». Men hva tenker dere om disse to testene? Takk for svar 😅

 

har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet på p-pillen i januar og mensen har egentlig kommet og gått som den vil siden, derfor vanskelig å si hvor mange dpo jeg er i osv😔

17FDD33A-B257-40CB-8E1F-172D07313C73.jpeg

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tester tidlig, så vil ikke cb digital vise positiv ennå. Men en tidlig test vil vise det. Jeg brukte apoteket sin A1 og den viste positiv med en gang jeg tok testen 😉

Anonymkode: 918f3...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du tester tidlig, så vil ikke cb digital vise positiv ennå. Men en tidlig test vil vise det. Jeg brukte apoteket sin A1 og den viste positiv med en gang jeg tok testen 😉

Anonymkode: 918f3...7f0

Det er sant, i og med at babyplan sine er så svake enda så tar det nok noen dager før clearblue sin slår ut. Kanskje jeg skal dra å kjøpe en A1 test å se😃ååh jeg håper så inderlig nå 🥰 men tørr ikke å få forhåpninger da mine streker er så svake! 

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Har vært prøver i 7 mnd nå, og ikke fått så mye som en skyggestrek på babyplan sine early tester før. I går kveld fikk jeg en svak strek, samme med i dag morges. Den er rosa også! Vises bedre i virkeligheten. Men clearblue ukesindikator sa «ikke gravid» så klarer ikke helt å tro på det enda eller ta noen gleder på forskudd før en clearblue faktisk sier «gravid». Men hva tenker dere om disse to testene? Takk for svar 😅

 

har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet på p-pillen i januar og mensen har egentlig kommet og gått som den vil siden, derfor vanskelig å si hvor mange dpo jeg er i osv😔

17FDD33A-B257-40CB-8E1F-172D07313C73.jpeg

Anonymkode: a4ebd...d63

Gi det noen dager før du tester med cb med uke indikator. De ser positive ut de tidlig testene 😊

Anonymkode: f88fe...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gi det noen dager før du tester med cb med uke indikator. De ser positive ut de tidlig testene 😊

Anonymkode: f88fe...f47

Ja det skal jeg gjøre. Så bra at du også ser strekene. Alltid betryggende å høre det fra andre også så vet man at man ikke er blitt helt gal ihvertfall😂 

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det skal jeg gjøre. Så bra at du også ser strekene. Alltid betryggende å høre det fra andre også så vet man at man ikke er blitt helt gal ihvertfall😂 

Anonymkode: a4ebd...d63

Det er fort gjort å tro man ser liksom streker😂

Anonymkode: f88fe...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du tester tidlig, så vil ikke cb digital vise positiv ennå. Men en tidlig test vil vise det. Jeg brukte apoteket sin A1 og den viste positiv med en gang jeg tok testen 😉

Anonymkode: 918f3...7f0

Klarte såklart ikke å vente, så tok en A1 test og fikk like svak strek på den som de på bildet her. Kan vell ikke få 3 svake streker uten at det er noe?😱 blir spennende å se om streken blir sterkere i dagene fremover *håper* 🥰

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg endret litt på kontrasten bare.. off dette er så vanskelig og uutholdelig, og dere er eneste jeg kan snakke med/spørre! 🤪

150CF9E1-4CD4-4C4B-BC18-7592D52E0819.jpeg

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer🤗👶🏻 

Positiv uten tvil. 

Digital clearblue trenger HCG på 50 for å slå ut positivt. Vanlig clearblue trenger HCG på 25 for å slå ut positivt.

Anonymkode: 99fb5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer🤗👶🏻 

Positiv uten tvil. 

Digital clearblue trenger HCG på 50 for å slå ut positivt. Vanlig clearblue trenger HCG på 25 for å slå ut positivt.

Anonymkode: 99fb5...e21

Åå tusen takk! 🤩🤩

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en ny clearblue ukesindikator som sa «Gravid 1-2» håper bare spiren klamrer seg fast nå🙏🏻

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse masse igjen👶🏻🤰🏻💕🥰

Testen var helt klar positiv, men må ha vært fantastisk følelse å lese på testen - gravid💖

Anonymkode: 99fb5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så masse masse igjen👶🏻🤰🏻💕🥰

Testen var helt klar positiv, men må ha vært fantastisk følelse å lese på testen - gravid💖

Anonymkode: 99fb5...e21

Helt sant🙊 tusen tusen takk! 🤩🥰

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Beste følelsen når testene endelig slår positivt ut etter lang tids prøving! 

Anonymkode: 3b75f...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 22.06, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så masse masse igjen👶🏻🤰🏻💕🥰

Testen var helt klar positiv, men må ha vært fantastisk følelse å lese på testen - gravid💖

Anonymkode: 99fb5...e21

 

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til! Beste følelsen når testene endelig slår positivt ut etter lang tids prøving! 

Anonymkode: 3b75f...192

Det endte dessverre i en SA for meg nøyaktig en uke etter positiv test (i går). Ufattelig trist og vi er knuste :( men vi får bare prøve igjen! Men Takk for svar og gode ord ❤️

Anonymkode: a4ebd...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...