Gå til innhold

Hadde dere meldt fra her ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner stor redsel for et barn jeg kjenner mamman til, hun er sammens med en som er Pedofil ,men gjør ikke noe med det.

Jeg vet at han er pedofil 100%, så redd for han forgriper seg på barnet hennes,mens hun er på jobb.

Bør jeg sende inn en beskjed til bv? uten at dette går utover moren, for ikke henne jeg skal skje noe med eller at hun mister barnet

Anonymkode: 9b1e3...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du virkelig vet at mannen er pedofil så melder du selvfølgelig fra til bv! Det er ikke noe å lure på! I morgen!!!

 

Anonymkode: 9ef1e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Troll🙄

Anonymkode: 919ab...b2e

Ganske lei av slike kommentarer. Hva med at du tar deg en tur i skogen og prater med troll fremfor å ødelegge tråder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Havfruene skrev:

Ganske lei av slike kommentarer. Hva med at du tar deg en tur i skogen og prater med troll fremfor å ødelegge tråder?

Enig med deg. Drittlei av de som hele tiden skal konkurrere om å være «smarte» og vil være den første til å rope «troll» i tråder. De gjør ikke annet enn å ødelegge. 

Anonymkode: 1613e...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Havfruene skrev:

Ganske lei av slike kommentarer. Hva med at du tar deg en tur i skogen og prater med troll fremfor å ødelegge tråder?

Jeg går tur i skogen hver dag. Det er jo ikke din tråd og det er et forum dette. Er du virkelig så tett at du tror på dette? Isåfall, ta deg en tur i skogen og luft skolten.

Anonymkode: 919ab...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går tur i skogen hver dag. Det er jo ikke din tråd og det er et forum dette. Er du virkelig så tett at du tror på dette? Isåfall, ta deg en tur i skogen og luft skolten.

Anonymkode: 919ab...b2e

Er det din tråd kanskje? Nettopp fordi dette er et forum, stilles det spørsmål som du kanskje ikke skjønner er aktuelt. Leser du aviser eller BOR du på dette forumet? Å besvare et spørsmål med «troll» er jo ikke et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Drittlei av de som hele tiden skal konkurrere om å være «smarte» og vil være den første til å rope «troll» i tråder. De gjør ikke annet enn å ødelegge. 

Anonymkode: 1613e...c56

De konkurrerer ikke, de har bare ikke noe å komme med, ei heller annet å gjøre på, dessverre. De har selv de største problemer, legger ut allverden og ødelegger for andre ved å svare slik. Min mening og forøvrig enig med deg. Admin burde ha slettet alle slike kommentarer men merkelig nok får disse påstandene ødelegge omtrent hver eneste tråd🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havfruene skrev:

De konkurrerer ikke, de har bare ikke noe å komme med, ei heller annet å gjøre på, dessverre. De har selv de største problemer, legger ut allverden og ødelegger for andre ved å svare slik. Min mening og forøvrig enig med deg. Admin burde ha slettet alle slike kommentarer men merkelig nok får disse påstandene ødelegge omtrent hver eneste tråd🙈

Viss den eine anonyme trollropaten hadde blitt oversett hadde dette gått heilt fint.... 

Hi, veit du han er pedofil, er han dømt for dette? Har du snakka med mammaen om det? Eg ville ringt bv og høyrt kva ein skal gjere i slike situasjonar trur eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si en person er pedofil uten han er dømt for det. 

Men om du er bekymret for barnet så ringer du bv. 

Anonymkode: f749d...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send bekymring til bv. Du kan være anonym. Dersom det ikke er noe, så får det ingen følger. Skulle det være noe i det, så får det vel ikke konsekvenser for mor så lenge hun ikke har visst noe, eller hun velger å bli hos denne mannen. Tenk på barnet her!!

Anonymkode: da81a...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig å være pedofil. De aller fleste pedofile lever med barn rundt seg og klarer seg fint, og de aller fleste vet at det er feil å forgripe seg på barn og gjør det derfor ikke.

hvis du tror barnet er utsatt for overgrep, så melder du selvsagt fra. Hvis ikke, så er det ikke noe å melde fra om.

Anonymkode: f0da1...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du 100% sikkert at han er pedofil?

Jeg vet om en mann som da han var 20 år var sammen med en jente på 15, da foreldrene hennes fant ut det anmeldte de han og han fikk en straff for å ha hatt sex med en mindreårig. Han var en umoden 20 åring, men han var langt fra pedofil. Den dommen gjør likevel at han ikke kan ha noen jobber hvor det er barn fordi han er "pedofil" på papiret...

Anonymkode: f9fb0...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med absolutt sikkerhet vet at mannen er pedofil, så melder du anonym til barnevernet og legger frem de bevis du har. Så er det opp til de å undersøke. Men viktig at du forteller hva du vet, så de har grunnlag. «Jeg vet at han er det», er ikke nok.

Bedre å melde en gang for mye, enn en gang for lite. 

Anonymkode: 80dab...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

har skrevet brevet idag, og sender det senere idag. Jeg er redd for dette barnet, og det skjer jo ikke noe hvis barnet ikke er utsatt for noe

Anonymkode: 9b1e3...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du 100% sikkert at han er pedofil?

Jeg vet om en mann som da han var 20 år var sammen med en jente på 15, da foreldrene hennes fant ut det anmeldte de han og han fikk en straff for å ha hatt sex med en mindreårig. Han var en umoden 20 åring, men han var langt fra pedofil. Den dommen gjør likevel at han ikke kan ha noen jobber hvor det er barn fordi han er "pedofil" på papiret...

Anonymkode: f9fb0...605

Han er ikke pedofil fordi han er dømt for sex med en under den sexuelle lavalder altså....., hverken på papiret eller i realiteten. 

Anonymkode: 8cfe3...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk.

har skrevet brevet idag, og sender det senere idag. Jeg er redd for dette barnet, og det skjer jo ikke noe hvis barnet ikke er utsatt for noe

Anonymkode: 9b1e3...94e

Bra at du har gjort det! Få det i posten i dag.

Anonymkode: 9ef1e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2019 at 2:21 PM, Anonym bruker said:

Bra at du har gjort det! Få det i posten i dag.

Anonymkode: 9ef1e...6d3

ja ble sendt av gårde på fredag, så da får de vel det mandag eller tirsdag

Anonymkode: 9b1e3...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...