Gjest Havfruene Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Jeg ønsker å lage kyllingsalat og har følgende ingredienser: kylling, ravioli med ost, fetaost på glass, avocado, rød løk, hvitløk, koriander, ulike krydder, creme fraiche, rømme og majones. Ønsker å lage en kremet pastasalat med kylling men føler at jeg mangler noe. Tips mottas med takk 🙏
Gjest Havfruene Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Glemte å si at jeg også har mini paksoi, fersk sopp og godt smør.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Min kremede pastasalat inneholder : Pasta, kjøtt, paprika, mais, agurk... Dressingen lager jeg av rømme, majones, hvitløk og krydder. Blander det sammen og lar det godtgjøre seg mens jeg kutter salaten, heller det over og mikser alt sammen Vips har jeg kremet pastasalat, har veldig enkle ingredienser i den. Anonymkode: 00736...553
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Min kremede pastasalat inneholder : Pasta, kjøtt, paprika, mais, agurk... Dressingen lager jeg av rømme, majones, hvitløk og krydder. Blander det sammen og lar det godtgjøre seg mens jeg kutter salaten, heller det over og mikser alt sammen Vips har jeg kremet pastasalat, har veldig enkle ingredienser i den. Anonymkode: 00736...553 Jeg var forresten også rød løk i den, det glemte jeg å skrive Anonymkode: 00736...553
Gjest Havfruene Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Min kremede pastasalat inneholder : Pasta, kjøtt, paprika, mais, agurk... Dressingen lager jeg av rømme, majones, hvitløk og krydder. Blander det sammen og lar det godtgjøre seg mens jeg kutter salaten, heller det over og mikser alt sammen Vips har jeg kremet pastasalat, har veldig enkle ingredienser i den. Anonymkode: 00736...553 Takk, det blir nok noe slik her også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå