Gå til innhold

Hva er deres beste ferie minner? gjrne topp 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er :

1. Kristiansand dyrepark med sønnen for 3 år siden, var så bra for meg fordi sønnen var så glad

2. Lofoten : der var det rett og slett vakker, har ikke vert der på 16 år, så ønsker og reise igjen

3. Roma i fjor sommer for en fantastisk by

4. Finnmark alle sommerferier fra jeg var ca 8mnd til 30

5. Krypros og London 2009 : begge er er veldig fine minner den dag idag

Men alle 5 er ganske nære hverandre da

Så nå gleder jeg meg til og feire i Danmark neste fredag et par uker :) Blir veldig spennende

Anonymkode: 11628...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisketur på fjellet med onkel, pappa og bestefar

Lek med søskenbarn rundt hyttene

Rotur på fjorden på kveldene

Telt hele familien og kortspill på kveldene

Bygge hytte i skogen med mamma

Alt dette kunne vært hvilken som helst sommer- det er dette jeg husker som de beste minnene, ikke utenlandsturer eller annet.

Anonymkode: dd9be...2a8

Skrevet

Vokst opp med å ha campingvogna på fast plass hele året, så mine ferieminner fra oppveksten er fra Hummerbakken utenfor Stavern. Var fantastiske sommerferier, med veldig mange andre faste barn på campingplassene der. Fikk brevvenner, kjærester osv bland de barna som også kom hver eneste sommer, blandet med de som bare var innom en liten uke eller to et år. Fantastiske sommerferier.

Av ferier med ungene står Danmark høyt, de har hatt så mye moro i bølgene ved sjøen, i Djurs sommerland, Legoland og Lalandia. Men en ferie som skiller seg ut er turen til Frankrike og Disneyland. Veldig fin tur.

Anonymkode: dd1aa...458

Skrevet

Florida i 3 uker med hele familien (dvs søsken m/familier + våre foreldre) da vi giftet oss der for ti år siden. En av de desidert beste feriene jeg har hatt. ALT stemte og alle koste seg.

Bibione i Italia. Bodde på en kjempeflott hotell sammen med min mann og mine barn og vi hadde det bare så fint og avslappende. Nydelig plass.

Mine barndoms somre i Nord Norge der pappa kommer fra. Var der i mange uker i strekk, mens min farmor og farfar bodde der. Vakreste plass på jord og alltid mange å være med og mye å finne på.

Oslo og Norway cup i fjor da laget til sønnen min gikk hele veien og vant. Det var nydelig vær. Vi bodde 9 dager på hotell i hovedstaden og nøt til det fulle å komme til rene rom og frokost hver dag. Kjempestemning i laget selvsagt og de aller fleste andre foreldrene var også med, så det var veldig sosialt og kjekt.

En Danmarks ferie da jeg var liten, husker ikke akkurat hvor gammel jeg var, men tipper slutten av barneskolen. Startet ferien i Kristiansand hos noen vi kjenner og tilbrakte noen fine dager der med bading og dyreparken. Fortsatte til Danmark og noen fine uker der med bading og parker. Husker vi bodde på et slags leilighetskompleks hvor jeg ble kjent med flere andre på min egen alder. Hadde det bare utrolig gøy.

Anonymkode: 81f97...c35

Skrevet

Så mange fine minner :)

herlig og ta med seg videre i livet

Skrevet

1. På hytten ligger vi på stripe og sover i samme rom. Det er så hyggelig. Å ligge slik og sove hver natt er et høydepunkt hvert år!

2. Univers i Danmark for et par år siden. Vi var der med familie så det var barn fra 3 år og opp til 17 og voksne og besteforeldre på nesten 80, og alle hadde en fantastisk dag! Det var skikkelig morsomt!

3. Å komme inn i tropehuset i zoo i kbh hvor sommerfuglene flagrer rundt som i en disney-film. Magisk!

Anonymkode: 9ced0...78a

Skrevet

1. Orlando og Disney. Tre uker i paradis. 

2. Ebeltoft med KNALLVÆR. 

3. Telttur i Nordmarka, vanvittig heldig med været.

4. Sommeren i fjor på hytta. Sjøen var varm, jordbærene var modne. Ungene gikk i truse i 14 dager. (Lite klesvask = ekstra ferie 😂)

5. Seterferie. Vi passet på noen geiter. Badet og spiste bær. Forbausende nok tror jeg dette er den ungene husker best. 

Anonymkode: 74198...9df

Skrevet

1. Sommerferiene hos bestemor og bestefar i Finnmark.

2. Sommerferiene bestemor og bestefar kom til oss.

3. Familieturene til Danmark.

4. Far/dattertur sammen med pappa, bestevenninna og pappaen hennes.

5. Første «Sydenferie» med familien. Var da 17 år. 

Anonymkode: 5b337...d57

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1. Orlando og Disney. Tre uker i paradis. 

2. Ebeltoft med KNALLVÆR. 

3. Telttur i Nordmarka, vanvittig heldig med været.

4. Sommeren i fjor på hytta. Sjøen var varm, jordbærene var modne. Ungene gikk i truse i 14 dager. (Lite klesvask = ekstra ferie 😂)

5. Seterferie. Vi passet på noen geiter. Badet og spiste bær. Forbausende nok tror jeg dette er den ungene husker best. 

MINE beste ferieminner, 

Møte storfamilien på feriestedet der mamma vokste opp. Vi var 14 kusiner og fettere. Vi var der samtidig. Bodde i campingvogn og telt, fri flyt i fire uker. Fikk legge oss når vi ville og gjøre hva vi ville uten voksne. Det var magi. Dette er mitt eneste ferieminne, og kunne ikke tenke meg noe annet.

De første fem jeg listet opp var etter jeg selv fikk familie. 

Skrevet

så mange fine minner ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...