Gå til innhold

Spiser dere mer eller mindre usunt i ferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bør gå ned 5 kg men er fryktelig vanskelig å tenke på det nå i ferien. Grillmat, chips, sjokolade, is og vin blir det mer av enn vanlig...

hvordan er det med dere, klarer dere å motstå alle fristelsene😉?

Anonymkode: d34b4...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunnere i ferien enn ellers, bedre tid til å lage ordentlige måltider, hiver i meg mindre mengder sukker totalt (fordi jeg har tid til å smøre meg en skive i stedetfor å ta en pakke kvikklunsj f.eks), blir dermed også mindre kalorier. 

 

Går alltid ned i ferien (ikke stor fra før, så burde sikker huske mer sjokolade 😛 )

Anonymkode: ab6c1...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser nok hakket mer usunt, men spiser mindre enn ellers. 

Blir fort bare to måltider om dagen, og har ikke allverdens apetitt når det er varmt så jeg pleier faktisk gå ned litt selv om det blir mer is enn ellers 

Anonymkode: d3073...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mindre iallefall. Men blir en del take away siden jeg hater å bruke tid inne om det er fint vær. Ikke mye chips og sjokolade, men mye frukt og is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel enda sunnere.

Velger mye salat og grønnsaker som tilbehør fremfor ris/pasta/poteter. Velger jordbær fremfor is. Spiser litt saltede mandler/nøtter om jeg er saltsyk.

Spiser mye og god mat, men tar gode og sunne valg. Tar gjerne et glass vin til maten om jeg er på reise, men holder meg som regel til det og trenger ikke drikke alkohol hver dag heller. Ellers drikker jeg sjelden.

Anonymkode: de845...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser kanskje litt merusunt, men jeg spiser også litt mer sunt. Jeg spiser generelt litt mer, men så beveger jeg meg mer også. Til vanlig sier pulsklokka at jeg bruker ca 2500 kcal om dagen. I ferien ligger jeg gjerne på 3200 kcal. Dermed plrier jeg ikke å gå opp i vekt i fetien selv om jeg spiser mer.

Anonymkode: 3dac0...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også jeg alt i alt spiser sunnere,selv om det blir en del kalorier spesielt i form av drikke. Regner med det går opp i opp siden jeg har stabil vekt hele året.

Anonymkode: 6e9c5...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bør gå ned 5 kg men er fryktelig vanskelig å tenke på det nå i ferien. Grillmat, chips, sjokolade, is og vin blir det mer av enn vanlig...

hvordan er det med dere, klarer dere å motstå alle fristelsene😉?

Anonymkode: d34b4...9d1

Spiser nesten like sunt i ferien som resten av året. Jeg føler meg bra når jeg spiser sunt så det frister bare å fortsette 😊

Anonymkode: 544c2...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og.

Jeg spiser sundere fordi det blir mindre nødløsninger og det er tid til å lage skikkelig mat.

Men det er mere sosialt som skjer og dermed oftere dessert/is/kake enn det ellers ville vært.

Anonymkode: 3b95a...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sunnere i ferien og trener mer. Går alltid ned flere kilo i løpet av sommeren

Anonymkode: 45c78...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...