Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer? Hun har ikke blogget på 5 dager?

Anonymkode: 8a63e...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk på å puste!

Anonymkode: d20c4...c7b

Skrevet

Det er best du ringer politiet

Anonymkode: 44659...c72

Skrevet

Trudde ho slutta å blogge eg. Har ho starta opp igjen?

Anonymkode: e3007...a29

Skrevet

Hun fokuserer på barnas privatliv og utdannelse 👏🏼

Anonymkode: 6307a...c45

Skrevet

Å herregud. Ring røde kors og be de sende hjelpemannskap. 

Anonymkode: 5438f...0ca

Skrevet

Kunna ikke brydd meg mindre 

Anonymkode: f4559...718

• 1 måned senere...
Skrevet
På 10.7.2019 den 21.22, Anonym bruker skrev:

Å herregud. Ring røde kors og be de sende hjelpemannskap. 

Tror det er du som må ringe røde kors og be de hjelpe deg selv. For en tåpelig kommentar. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, la være å skrive !! Skjønner meg ikke på spnne patetiske folk som deg som bare er ute etter å kverulere. Ta å ring en psykriatisk sykepleier også, for du trenger åpenbart hjelp

Anonymkode: df326...7ec

Skrevet

Hvem er det? 

Anonymkode: 0bbdb...24a

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det? 

Anonymkode: 0bbdb...24a

Blogger

Anonymkode: 5610f...1f7

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er du som må ringe røde kors og be de hjelpe deg selv. For en tåpelig kommentar. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, la være å skrive !! Skjønner meg ikke på spnne patetiske folk som deg som bare er ute etter å kverulere. Ta å ring en psykriatisk sykepleier også, for du trenger åpenbart hjelp

Hvis du ikke skjønner ironi og er så opptatt av at noen ikke har blogget på en stund, så er det vanskelig for oss å komme med noe fornuftig. Når du i tillegg svarer på denne måten, så vil jeg tro det er deg det er noe galt med.

Anonymkode: ca59e...f6e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke skjønner ironi og er så opptatt av at noen ikke har blogget på en stund, så er det vanskelig for oss å komme med noe fornuftig. Når du i tillegg svarer på denne måten, så vil jeg tro det er deg det er noe galt med.

Jøss, du har en flott personlighet!

Anonymkode: da148...763

Skrevet

Usaklig å dytte denne opp nå? Hun blogget for to dager siden. 

Anonymkode: 62369...9cb

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svaret fra deg var som forventet ! Jeg har aldri sagt jeg er opptatt av at noen ikke har bloggget på en stund. Og du har helt rett, du har ikke noe fornuftig å komme med. Ta deg en joggetur, så føler du deg kanskje gladere etterpå, så slipper vi sånne surmulere som deg her inne.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svaret fra deg var som forventet ! Jeg har aldri sagt jeg er opptatt av at noen ikke har bloggget på en stund. Og du har helt rett, du har ikke noe fornuftig å komme med. Ta deg en joggetur, så føler du deg kanskje gladere etterpå, så slipper vi sånne surmulere som deg her inne.

Du klarer aldri å få det til å være noe "vi her inne" som inkluderer deg. Jeg ser du prøver hardt, men det blir fortløpende med forsøket, gitt.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig!

Anonymkode: d874e...680

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk for deg selv. Hun har et godt poeng

Anonymkode: d874e...680

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til info, så var det ikke jeg som svarte deg først, så det er ikke 1 person som svarer deg kritisk.. Du må gjerne bli med på joggeturen, så slipper vi sånne som deg her inne. Du prøver å latterligjøre de som ikke har samme mening som deg, beskrivelsersom patetisk, surmulere, o.l hører ikke hjemme i en saklig "diskusjon".

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Roooolig nå. Pust dypt inn. Dette er ikke noe å hisse seg så opp over. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...