Gå til innhold

Hvor mange er det egentlig som LIKER denne maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spekeskinke i kombinasjon med melon. Jeg synes det bare er en helt FORFERDELIG kombinasjon, og smakene passer ikke sammen i min gane. Jeg fnyser også av druer i salat :P

Anonymkode: ff53f...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sushi er det kvalmeste i verden, men jeg har ikke behov for å spørre folk om hvorfor de liker det

Anonymkode: af802...935

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes sushi er det kvalmeste i verden, men jeg har ikke behov for å spørre folk om hvorfor de liker det

Emmmm... saklig? Jeg spurte ikke hvorfor folk liker melon og spekeskinke sammen.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Emmmm... saklig? Jeg spurte ikke hvorfor folk liker melon og spekeskinke sammen.

Eneste svaret på det er vel «fordi jeg synes det er godt»? Forventer du analyse av smakene i kombinasjon?

Skrevet

Liker det ikke jeg heller, blir feil med så mye vann til spekeskinken, samme med druer i salat det blir helt feil konsistens.

Skrevet

Jeg elsker spekemat og liker melon, men ikke sammen. Får jeg det servert spiser jeg opp spekematen først og tar melonen som en dessert. Null problem.

Samme gjør jeg med druer i en salat. Druebitene kommer liksom tilfeldig aldri på min gaffel sammen med resten av salaten, men de er gode å spise som en minidessert med det samme etterpå.

Ananas på pizza er det verre å dele opp om den serveres med ananas og ikke ved siden av, så der er det bare å holde ut ;)

Jeg kan være veldig glad i å blande salt og søtt i andre retter, men ikke akkurat disse nevnte kombinasjonene.

Anonymkode: 80acf...c32

Skrevet

Jeg liker melon. Jeg liker spekeskinke. Jeg liker melon sammen med spekeskinke. Jeg liker sushi. Hold dere fast - jeg liker også druer i salaten😀

Anonymkode: 7a6d8...898

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker melon. Jeg liker spekeskinke. Jeg liker melon sammen med spekeskinke. Jeg liker sushi. Hold dere fast - jeg liker også druer i salaten😀

Samme her! Og jeg elsker attpåtil ananas på pizza. Rene psykopaten 🙋

Anonymkode: 1ad51...cfa

Skrevet

Jeg liker det, men jeg er stort sett altetende. 

Anonymkode: 05e72...132

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også!

Men ananas på pizza er for gærninger.

Anonymkode: e4c08...dcc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

«Emmmmm... saklig?» 

Det er et svar man hører fra 14-åringer 

Anonymkode: 1137d...ce2

Skrevet

Jeg syns den salte spekeskinka er knallgod sammen med den litt søte, friske melonen. Men for min del, MÅ det være cantaloupe. Funker ikke med noen av de andre melonene.

Anonymkode: 9a458...1ad

Skrevet

Jeg liker det, liker og druer i salat og ananas på pizza

Anonymkode: bd36e...53b

Skrevet

Elsker både druer i salaten, sushi, ananas på pizza og spekeskinke og melon for meg er dette perfekt :)

Anonymkode: a8e92...998

Skrevet

Jeg liker det, spiste de i dag. 🙂 

Anonymkode: 11be4...918

Skrevet

Liker det også! Salt og friskt sammen 👍🏻

Anonymkode: c1331...133

Skrevet

Syns det er knallgodt 👍

Anonymkode: 84742...2ff

Skrevet

Uff da... Jeg har servert dette som forrett ved flere anledninger. Visste ikke at så mange mislikte det 😟

Anonymkode: dba7c...9ac

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff da... Jeg har servert dette som forrett ved flere anledninger. Visste ikke at så mange mislikte det 😟

Anonymkode: dba7c...9ac

Det er null problem! Jeg ville blitt glad for å få det selv om jeg i utgangspunktet ikke blander dem om jeg kan velge selv. Så lenge du ikke har moset dem sammen i purre er det jo mulig å ta spekeskinke i en bit og melon i neste ;)

Anonymkode: 80acf...c32

Skrevet

Det er noe av det beste jeg vet. Synes det er knallgodt sammen

Anonymkode: b5213...6cc

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns den salte spekeskinka er knallgod sammen med den litt søte, friske melonen. Men for min del, MÅ det være cantaloupe. Funker ikke med noen av de andre melonene.

Anonymkode: 9a458...1ad

Funker også med Piel de sapo... 

Anonymkode: c23a3...703

Skrevet

Jeg liker det. Jeg liker ananas på pizza og druer i salaten også.

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spekeskinke i kombinasjon med melon. Jeg synes det bare er en helt FORFERDELIG kombinasjon, og smakene passer ikke sammen i min gane. Jeg fnyser også av druer i salat :P

Jeg liker det ikke :) Det samme gjelder druer og melon i salat, ananas på pizza og generelt det jeg vil kalle søt frukt med salt 🙂

Eneste salt/søtt jeg liker er feks salte peanøtter på is, evt karamell og salt, og sjokolade og salt 

Anonymkode: 54f67...b20

Skrevet

Kjempegodt synes jeg. Druer i salat er topp. Ananas på pizza er helt fint. 

Det jeg overhodet ikke kan få meg selv til å spise er sild, i alle varianter. Brekker meg. 

Sushi er også nei takk. Men ellers har jeg faktisk en nokså avansert gourmetgane, tro det eller ei. 

Anonymkode: db4b5...6a9

Skrevet
På 10.7.2019 den 16.35, Anonym bruker skrev:

Jeg har blitt skikkelig glad i søtt i mat etter jeg ble voksen. Syntes rosiner i ris og slike ting var grusomt da jeg var yngre, men nå gjør deg virkelig et måltid altså. Salat med jordbær eller mango til kjøtt og nam nam.. ja, det er godt.

Anonymkode: 0e17b...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...