Gå til innhold

Benaktig klump med blod på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette kom ut av min skjede i dag morges. Jeg er på ferie i utlandet og har ikke forsikring, så kan ikke oppsøke lege før evt fredag, og jeg er livredd for gyn undersøkelser

Den var ikke stor. Ca 0,5 cm i diameter. Firkantet, hard og lignet på en del av skjelettet. Var litt blod på den. Jeg har ikke mensen, skal ikke ha det på en stund, er ikke gravid 100% sikkkert) og har sjelden utflod

Noen andre som har mistet en benklump?

Anonymkode: ffe3a...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på badeferie? Har du sittet i sanda sånn at det kan ha sneket seg en liten stein inn i skjeden eller skjedeåpningen? Jeg vet ikke, men jeg tror at det er langt mer sannsynlig at det har kommet noe inn i skjeden, for så å komme ut igjen enn at du skal "miste" deler av skjelettet gjennom underlivet. Med mindre du har vært i en voldsom ulykke slik at bekkenbeinet er knust, så kan jeg ikke se for meg noe vis det skulle ha skjedd på.  

Skrevet
12 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Er du på badeferie? Har du sittet i sanda sånn at det kan ha sneket seg en liten stein inn i skjeden eller skjedeåpningen? Jeg vet ikke, men jeg tror at det er langt mer sannsynlig at det har kommet noe inn i skjeden, for så å komme ut igjen enn at du skal "miste" deler av skjelettet gjennom underlivet. Med mindre du har vært i en voldsom ulykke slik at bekkenbeinet er knust, så kan jeg ikke se for meg noe vis det skulle ha skjedd på.  

... da tenker jeg at hun også ville hatt mildt ubehag sånn ellers, stakkar 😅

Anonymkode: bb462...cb9

Skrevet

Det er ingenting inni der som løsner smertefritt, det er nok ganske sikkert. Støtter HH i at noe må ha kommet inn på et tidspunkt. 

Men til noe mye viktigere - er du helt rusk!?!?! Man reiser ikke på ferie uten reiseforsikring. Aldri. Uansett. 

Du må ordne deg forsikring i dag! Nå!

Anonymkode: 49f75...633

Skrevet
20 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Ikke badeferie. Er i Sverige. Har ikke badet eller sittet på stranden

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingenting inni der som løsner smertefritt, det er nok ganske sikkert. Støtter HH i at noe må ha kommet inn på et tidspunkt. 

Men til noe mye viktigere - er du helt rusk!?!?! Man reiser ikke på ferie uten reiseforsikring. Aldri. Uansett. 

Du må ordne deg forsikring i dag! Nå!

Anonymkode: 49f75...633

Jeg er i Sverige bare, så jeg kommer meg hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...