Gå til innhold

Små barn på tur/hotell. Er de rolige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på en hotelltur nå med fem og toåringen. Mye barn her. Vi var på rommet halv åtte og begge som kl åtte. Rundt øra våre har det vært lurveleven til 23:00 i natt og begynte igjen kl 06:00. På naborommet er en dame med to jevnaldrende som oss. De var altså fulle av lyd til 23 og på’n igjen kl 6. De har nå rukket å krangle og forsøke slå hverandre ihjel fem ganger. Mine våknet nå,  og foreløpig ligger vi bare i senga. 

Utover nabobarna som ser ut til å sove på skift, så er det svært kort tid det er rolig her. Det løpes, hoppes i ganger, hyles til langt på natt, det krangles, kjeftes og er generelt drit urolig her. Minner om partyhotell på Kos da jeg var 18 liksom  🥴

Ungene mine er også noen urokråker, men de sover om natta og sover godt. 

Hadde de vært så gærne som nabobarna hadde jeg ikke orket å dra på tur med de. 😂😂😂

Anonymkode: 129c4...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn er slik du beskriver, meget høylytte og aktive. De bruker halvannen uke på å lande før de finner feriemodusen. Så hittil har de måtte aktiviseres eller skilles, og likevel med en gang vi ikke gjør noe eller vi samles, så blir det krangling og plukking på hverandre. Utrolig slitsomt og vi voksne er helt knust om kvelden. Jeg er i feriemodus med en gang vi drar på ferie, men ungene bruker en stund på å komme dit. Vi velger steder der vi kan være ute mye og bor heller i hus for å få litt mer plass rundt oss. Og selv om vi gjør vårt beste for å dempe de, så blir litt lyd rundt oss. Men nå leker de endelig rolig og fint sammen, og kan kjede seg uten å krangle konstant med hverandre. 

Men ja, jeg skulle ønske at mine barn var like rolige som dine om morgenen, men det er de desverre ikke. 

Anonymkode: 591f5...311

Skrevet

Spørsmålet i overskriften er litt som «er det fint vær i Norge om sommeren?».

Anonymkode: bef72...c6e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine barn er slik du beskriver, meget høylytte og aktive. De bruker halvannen uke på å lande før de finner feriemodusen. Så hittil har de måtte aktiviseres eller skilles, og likevel med en gang vi ikke gjør noe eller vi samles, så blir det krangling og plukking på hverandre. Utrolig slitsomt og vi voksne er helt knust om kvelden. Jeg er i feriemodus med en gang vi drar på ferie, men ungene bruker en stund på å komme dit. Vi velger steder der vi kan være ute mye og bor heller i hus for å få litt mer plass rundt oss. Og selv om vi gjør vårt beste for å dempe de, så blir litt lyd rundt oss. Men nå leker de endelig rolig og fint sammen, og kan kjede seg uten å krangle konstant med hverandre. 

Men ja, jeg skulle ønske at mine barn var like rolige som dine om morgenen, men det er de desverre ikke. 

Anonymkode: 591f5...311

Du har min dypeste medfølelse. Møtte nabodama nå. Hun kom med en unnskyldning for ungenes leven, håpet de ikke vekket oss. 😂😂 Jeg spurte bare om hun selv fortsatt hang sammen jeg. Hun var helt grå stakkars. 

Mine kan krangle og bråke altså, helt normale unger på dagtid, takk og lov er de glad i å sove. 😊

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet i overskriften er litt som «er det fint vær i Norge om sommeren?».

Nei det er faktisk ikke det. Spørsmålet er om ungene er rolige på tur. Har du så problemer med leseforståelsen?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei det er faktisk ikke det. Spørsmålet er om ungene er rolige på tur. Har du så problemer med leseforståelsen?

Du spør om små barn på tur/hotell er rolige. 

Skrevet

Mine legger seg ca 20, men våkner 05 og frem til de var 4år gjerne 2 til 3 ganger på natten også  (jada, jeg har prøvd alle triks i boka, men bare resignert til at sånn er livet mitt nå 😅🤷‍♀️

MEN de får tydelig beskjed om å ta hensyn. Det skal ikke bråkes og ropes før kl 08 og etter kl 20

Irriterer meg selv litt over unger som roper og hyler rundt veggene her på lalandia Legoland frem til kl 23-00 på kvelden. 

Om unger er oppe til midnatt, eller våkner til ukristelige tider er ikke mitt problem, men syntes det er dårlig folkeskikk å ta null hensyn til andre - selv om man vet litt hva man går til når vi velger å bo en sånn plass 😅🤦‍♀️

Anonymkode: e3aac...71a

Skrevet

Du formulerte deg litt feil. Det du egentlig mente å spørre om var om alle barn er verre enn dine .

La oss si ja, så kan du ha en god dag.

Anonymkode: 42f54...68c

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du formulerte deg litt feil. Det du egentlig mente å spørre om var om alle barn er verre enn dine .

La oss si ja, så kan du ha en god dag.

Anonymkode: 42f54...68c

Så bitter 😂

Anonymkode: 15bed...0c2

Skrevet

Vi var på all-inclusive på Kypros, 5-stjerner hotell, så man forventer jo litt valuta for pengene. Dessverre var størsteparten av gjestene russere og jeg ble sjokkert over barnas oppdragelse eller heller mangel på oppdragelse. Til enhver tid vel å merke. Det var mange barn oppe med de voksne til midnatt, og varmen er ingen unnskyldning fordi aircondition funket perfekt. Mye spritdrikking og jeg så baby rundt 1-års-alder som ble solbrent fordi foreldrene ikke gadd smøre nok eller holder det ute av sola.

De få skandinaviske familier som var der oppførte seg meget bra og mitt inntrykk er at mange foreldre legger mye jobb i å få barna til å være grei mot andre. Ingen hyling på kvelden, skriking eller løping og frokost var faktisk frokost og ikke brunch.

Anonymkode: 5b7af...6e1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde de vært så gærne som nabobarna hadde jeg ikke orket å dra på tur med de. 😂😂😂

Det må bety at du er en kjempeflink og god mor, og at de andre er idioter og dårlige mødre. Gratulerer. Du fortjener medalje, og kan herved smykke deg med tittelen «gjør alt rett-mammaen». 

Anonymkode: 4d2f5...f16

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bitter 😂

Anonymkode: 15bed...0c2

Nei, det er jo det som er cluet her. Hun selv er god og flink fordi barna sover om natta...

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen hyling på kvelden, skriking eller løping og frokost var faktisk frokost og ikke brunch.

Anonymkode: 5b7af...6e1

Spiller det noen rolle for DEG om andre spiser frokost seint, altså?

Skrevet

Tror nok du må regne med mye bråk og uro på et hotell med mye barn. Jeg drar ikke på hotell med kun barnefamilier(typ Lalandia)

Mine barn er rolige på ferie, men vi snur alle døgnet så det blir sene kvelder.

Skrevet

Vi er på teltturer på campingplasser. Der er det en del støy. Barna kommer seg i seng ca 22.00 og vi er oppe mellom 7 og 8 om morgenen. De er rolige, men får lov å gå ut og leke fra klokken 9

Anonymkode: dea99...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...