Gå til innhold

Hvordan fungerer Tusenfryd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe inngangsbilletter, men må jeg kjøpe billetter til attraksjonene i tillegg?

Anonymkode: 51e03...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inngang er til alle karuseller😉

Anonymkode: 1d3a8...5db

Skrevet

Takk😀

Anonymkode: 51e03...555

Skrevet

Husk å ta med egen mat🙂.Maten er ikke god, overpriset, kald, lange køer for å bestille og lang tid før du får maten. Vi hadde med pizzahorn med ost og skinke og ost og salami, det falt veldig i smak. Kjøpte drikke og is der 🙂

Anonymkode: 556d8...50c

Skrevet

Så det meste inne i parken er gratis?

Anonymkode: 99993...ae1

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det meste inne i parken er gratis?

Anonymkode: 99993...ae1

Alt er inkludert utenom mat, spill og en av de største karusellene. Husker ikke hva den heter. 

Anonymkode: 0c401...e3f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alt er inkludert utenom mat, spill og en av de største karusellene. Husker ikke hva den heter. 

Anonymkode: 0c401...e3f

SkyCoaster er det, koster vel sånn 50 kr å ta den.

Anonymkode: 0c401...e3f

Skrevet

Bestill billetter på nett ja. 😁 billigere enn i luka. 

Anonymkode: a75c5...492

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

SkyCoaster er det, koster vel sånn 50 kr å ta den.

Anonymkode: 0c401...e3f

Den koster 149,- pr pers.

Anonymkode: f600e...2ca

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den koster 149,- pr pers.

Anonymkode: f600e...2ca

Den koster 199,- pr pers. Maten synes jeg er god noen steder, buffeten på Saloonen er helt grei og koster rett over 200 kr per pers, maten vannområdet er også helt Ok. Det er ikke gourmet, men det kan man heller ikke forvente i en fritisdpark. Personlig synes jeg det er bedre enn svette/tørre matpakker.

Anonymkode: 9d99a...d9d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Inngang er til alle karuseller😉

Anonymkode: 1d3a8...5db

Nei. Det er unntak

Skrevet

Spill,mat, drikke etc. er ikke inkl. Ikke sky coaster heller. 

 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den koster 199,- pr pers. Maten synes jeg er god noen steder, buffeten på Saloonen er helt grei og koster rett over 200 kr per pers, maten vannområdet er også helt Ok. Det er ikke gourmet, men det kan man heller ikke forvente i en fritisdpark. Personlig synes jeg det er bedre enn svette/tørre matpakker.

Anonymkode: 9d99a...d9d

Jeg syns også bufferen på saloonen er helt grei. Og det er ikke dyrt, syns jeg med 200 per pers, og med reduksjon for barn så vidt jeg husker 😊

Anonymkode: 6faf3...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...