Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Skal kjøpe inngangsbilletter, men må jeg kjøpe billetter til attraksjonene i tillegg? Anonymkode: 51e03...555
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Inngang er til alle karuseller😉 Anonymkode: 1d3a8...5db
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Husk å ta med egen mat🙂.Maten er ikke god, overpriset, kald, lange køer for å bestille og lang tid før du får maten. Vi hadde med pizzahorn med ost og skinke og ost og salami, det falt veldig i smak. Kjøpte drikke og is der 🙂. Anonymkode: 556d8...50c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 Så det meste inne i parken er gratis? Anonymkode: 99993...ae1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det meste inne i parken er gratis? Anonymkode: 99993...ae1 Alt er inkludert utenom mat, spill og en av de største karusellene. Husker ikke hva den heter. Anonymkode: 0c401...e3f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alt er inkludert utenom mat, spill og en av de største karusellene. Husker ikke hva den heter. Anonymkode: 0c401...e3f SkyCoaster er det, koster vel sånn 50 kr å ta den. Anonymkode: 0c401...e3f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Bestill billetter på nett ja. 😁 billigere enn i luka. Anonymkode: a75c5...492
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: SkyCoaster er det, koster vel sånn 50 kr å ta den. Anonymkode: 0c401...e3f Den koster 149,- pr pers. Anonymkode: f600e...2ca
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Den koster 149,- pr pers. Anonymkode: f600e...2ca Den koster 199,- pr pers. Maten synes jeg er god noen steder, buffeten på Saloonen er helt grei og koster rett over 200 kr per pers, maten vannområdet er også helt Ok. Det er ikke gourmet, men det kan man heller ikke forvente i en fritisdpark. Personlig synes jeg det er bedre enn svette/tørre matpakker. Anonymkode: 9d99a...d9d
Tøystykke Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Inngang er til alle karuseller😉 Anonymkode: 1d3a8...5db Nei. Det er unntak
Tøystykke Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 Spill,mat, drikke etc. er ikke inkl. Ikke sky coaster heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Den koster 199,- pr pers. Maten synes jeg er god noen steder, buffeten på Saloonen er helt grei og koster rett over 200 kr per pers, maten vannområdet er også helt Ok. Det er ikke gourmet, men det kan man heller ikke forvente i en fritisdpark. Personlig synes jeg det er bedre enn svette/tørre matpakker. Anonymkode: 9d99a...d9d Jeg syns også bufferen på saloonen er helt grei. Og det er ikke dyrt, syns jeg med 200 per pers, og med reduksjon for barn så vidt jeg husker 😊 Anonymkode: 6faf3...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå