Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Når jeg er deprimert over å ha fått barn? føler ingenting for barnet mitt og angrer på at jeg fikk. Han er snart 4 uker. Har prøvd å google litt men finner ikke ut av det. Er det noen som vet hvem jeg kan kontakte for å få hjelp for dette? Bor i Bergensområdet. Anonymkode: 2e18c...b4c
amandine Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Du kan kontakte helsestasjonen din! Jeg regner med du har fått tildelt en helsesykepleier og en helsestasjon? Ring dem med én gang så hjelper de deg. Både med det de kan gjøre der ( du er ikke alene, mange har gått denne veien før deg) og evt med henvisning videre. Dette skal gå bra, dette skal ordne seg. Det er helt supert at du selv ser at du trenger noen, da er det mye lettere både å få og å ta i mot hjelp. Jeg heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Tusen takk for oppmuntrende ord. Ja, har fått tildelt en helsesøster, men visste ikke at jeg kunne snakke med henne om dette. Tusen takk. Skal kontakte helsestasjonen i morgen. Anonymkode: 2e18c...b4c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Fastlegen kan ogs hjelpe deg hvis du er mer komfortabel med ham eller henne. Det er ikke uvanlig å føle som du gjør og det pleier å gå over, spessielt hvis du får npen å snakne med. Anonymkode: a1931...d1a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fastlegen kan ogs hjelpe deg hvis du er mer komfortabel med ham eller henne. Det er ikke uvanlig å føle som du gjør og det pleier å gå over, spessielt hvis du får npen å snakne med. Anonymkode: a1931...d1a Det visste jeg ikke, tusen takk for infoen. Anonymkode: 2e18c...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå