Gå til innhold

Hvem kan jeg kontakte..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er deprimert over å ha fått barn? føler ingenting for barnet mitt og angrer på at jeg fikk. Han er snart 4 uker. Har prøvd å google litt men finner ikke ut av det. Er det noen som vet hvem jeg kan kontakte for å få hjelp for dette? Bor i Bergensområdet.

Anonymkode: 2e18c...b4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kontakte helsestasjonen din! Jeg regner med du har fått tildelt en helsesykepleier og en helsestasjon? Ring dem med én gang så hjelper de deg. Både med det de kan gjøre der ( du er ikke alene, mange har gått denne veien før deg) og evt med henvisning videre.

Dette skal gå bra, dette skal ordne seg.

Det er helt supert at du selv ser at du trenger noen, da er det mye lettere både å få og å ta i mot hjelp. Jeg heier på deg!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord. Ja, har fått tildelt en helsesøster, men visste ikke at jeg kunne snakke med henne om dette. Tusen takk. Skal kontakte helsestasjonen i morgen.

Anonymkode: 2e18c...b4c

Skrevet

Fastlegen kan ogs hjelpe deg hvis du er mer komfortabel med ham eller henne. 

Det er ikke uvanlig å føle som du gjør og det pleier å gå over, spessielt hvis du får npen å snakne med.

Anonymkode: a1931...d1a

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fastlegen kan ogs hjelpe deg hvis du er mer komfortabel med ham eller henne. 

Det er ikke uvanlig å føle som du gjør og det pleier å gå over, spessielt hvis du får npen å snakne med.

Anonymkode: a1931...d1a

Det visste jeg ikke, tusen takk for infoen. 

Anonymkode: 2e18c...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...