Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Tror ikke jeg hadde giddet å henge på et foreldreforum om jeg ikke hadde barn... Anonymkode: 74460...ddc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke jeg hadde giddet å henge på et foreldreforum om jeg ikke hadde barn... Anonymkode: 74460...ddc Tror man lærer mye om gale mødre her inne og at det kan være prevensjonsmiddel nok. Og så tror jeg man får seg en god latter her inne. Folk utenfor ler av hele forumet Anonymkode: 6e1ed...255
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror man lærer mye om gale mødre her inne og at det kan være prevensjonsmiddel nok. Og så tror jeg man får seg en god latter her inne. Folk utenfor ler av hele forumet Anonymkode: 6e1ed...255 👆🏻😂👍🏻 Anonymkode: fbed1...231
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke jeg hadde giddet å henge på et foreldreforum om jeg ikke hadde barn... Anonymkode: 74460...ddc Har ikke spurt om din mening😉 Anonymkode: fbed1...231
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Jeg kom inn når jeg var prøver, men når ting ikke funket og man er ufrivillig barnløs. Nå noen år senere så har jeg fortsatt å være her inne rett og slett for det er morsomt å følge med på alt drama som er. Også lærer man en del faktisk. Også er det hysterisk morsomt til tider Anonymkode: f9b26...646
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Mange her som er barn i alle fall. Anonymkode: bd2ab...4d5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har ikke spurt om din mening😉 Anonymkode: fbed1...231 Ah, du har ikke helt klart for deg hvordan et forum virker, og tenkte noen ville presentere tallmateriale og statistikk? Anonymkode: 74460...ddc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ah, du har ikke helt klart for deg hvordan et forum virker, og tenkte noen ville presentere tallmateriale og statistikk? Anonymkode: 74460...ddc Sånne folk som deg er sånne som stikker nesa si oppi alt. Tipper du hadde stappa nesa i ræva mi også, sånn bare for at du kunne kommet med en kommentar. Når du, og andre som er som deg, ser av emnet/spørsmålet at det ikke inkluderer deg, hvorfor må du/dere på liv og død komme med en kommentar uansett? Herregud, det må jo være døden å være i familie eller i et forhold med noe sånt! Anonymkode: fbed1...231
sug lut Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånne folk som deg er sånne som stikker nesa si oppi alt. Tipper du hadde stappa nesa i ræva mi også, sånn bare for at du kunne kommet med en kommentar. Når du, og andre som er som deg, ser av emnet/spørsmålet at det ikke inkluderer deg, hvorfor må du/dere på liv og død komme med en kommentar uansett? Herregud, det må jo være døden å være i familie eller i et forhold med noe sånt! Anonymkode: fbed1...231 Enig med den over, du har ikke skjønt forum. Spørsmålet ditt er "hvor mange her inne har ikke barn". Da er nok svarer 44, tenker jeg. Ikke det? Motbevis det, da.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 Jeg har ikke barn, men er gravid. Har vært medlem i mange år. Hvorfor kan man ikke henge her om man ikke har barn? De fleste trådene her handler ikke spesifikt om å være forelder. Anonymkode: 85ff9...2ea
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 Vært her i mange år, uten barn. Og har lært så mye, mest om å være ett godt menneske. Does and donts på en måte Anonymkode: 4dfef...494
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 6 timer siden, sug lut skrev: Enig med den over, du har ikke skjønt forum. Spørsmålet ditt er "hvor mange her inne har ikke barn". Da er nok svarer 44, tenker jeg. Ikke det? Motbevis det, da. Nei, det er 45. Du glemte Berit. Anonymkode: 62799...03f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #14 Skrevet 10. juli 2019 19 timer siden, sug lut skrev: Enig med den over, du har ikke skjønt forum. Spørsmålet ditt er "hvor mange her inne har ikke barn". Da er nok svarer 44, tenker jeg. Ikke det? Motbevis det, da. Hva i alle dager mener du? Svarer 44? Jeg spør fordi jeg ønsker å se hvor mange det er her som ikke har barn. Inspirert av den tråden hvor DU, faktisk, spurte ei om hvorfor hun var på dette forumet hvis ikke hun hadde barn. Fy så frekk du er! Jeg har heller ikke barn, men var samboer med en som hadde barn i mange år. Har også vært gravid flere ganger selv, men mistet. Skal jeg da slette meg fra dette forumet fordi jeg ikke lenge har «stebarn» og fordi jeg har mistet de gangene jeg var gravid? Fy så råtten du er! Anonymkode: fbed1...231
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 Jeg har heller ikke barn, HI. Slike holdninger som noen har kommet med her dukker stadig vekk opp på forumet. Det er bare å overse det. Det er en eller annen pussig måte å forsøke å hevde seg selv ved å tråkke på andre, kan det virke som. Jeg har også mistet mange ganger. Har i mange år tryglet leger om å ta et annet helseproblem på alvor, fordi det også kan være årsak til at man ikke får barn, men legene har bare blåst av det. Nå har det gått så langt at jeg er alvorlig syk, men nå er det å få barn for sent for meg. Jeg henger her likevel. For jeg har familie og venner og andre med barn i ulik alder som jeg omgås. Skulle jeg kanskje slutte helt å omgås alle som har barn? Jeg har et stort nok hjerte til å interessere meg for det mine nære også interesserer seg av. Jeg holder meg noenlunde oppdatert om ting for å følge med, fordi det interesserer meg. Og fordi jeg ikke trenger å grave meg selv ned i en depresjon pga. ufrivillig barnløshet, men heller kan ta med meg den kontakten med barn jeg kan ha via andre næres barn. Jeg er oppvokst i en stor familie og er vant med å omgås barn, ta ansvar. Og flere venner har i løpet av årene kommet til meg for å få råd når de har slitt med barna sine. Men har man ikke barn så skal man visst ikke kunne slik. Selv ikke når noe av den kunnskapen også er en del av det yrket man har - for iflg. visse på forumet vet man heller ikke som fagperson noe om barn om man ikke har født barn selv og har oppdratt barn... (og før kritikken kommer, nei, jeg jobber ikke i barnehage, det er flere høyere/høye utdanninger hvor man får kompetanse på barn.) Men dette forumet er jo langt mer enn bare barnetemaer. I skrivende øyeblikk handler 20 av anonymforumets førstesides 25 tråder IKKE om barn. Kanskje det burde være forbudt for alle med barn å diskutere andre ting enn barn her også? Det er like logisk som at personer uten barn ikke skal kunne være her... Anonymkode: 3c8df...a2c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #16 Skrevet 10. juli 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånne folk som deg er sånne som stikker nesa si oppi alt. Tipper du hadde stappa nesa i ræva mi også, sånn bare for at du kunne kommet med en kommentar. Når du, og andre som er som deg, ser av emnet/spørsmålet at det ikke inkluderer deg, hvorfor må du/dere på liv og død komme med en kommentar uansett? Herregud, det må jo være døden å være i familie eller i et forhold med noe sånt! Anonymkode: fbed1...231 Dette beviser vel bare ytterligere at du ikke helt skjønner hvordan et forum virker. Anonymkode: 74460...ddc
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #17 Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva i alle dager mener du? Svarer 44? Jeg spør fordi jeg ønsker å se hvor mange det er her som ikke har barn. Inspirert av den tråden hvor DU, faktisk, spurte ei om hvorfor hun var på dette forumet hvis ikke hun hadde barn. Fy så frekk du er! Jeg har heller ikke barn, men var samboer med en som hadde barn i mange år. Har også vært gravid flere ganger selv, men mistet. Skal jeg da slette meg fra dette forumet fordi jeg ikke lenge har «stebarn» og fordi jeg har mistet de gangene jeg var gravid? Fy så råtten du er! Anonymkode: fbed1...231 Hvor tett i nepa er det lov å være? Det du skriver har overhodet ingenting med luten sine kommentarer å gjøre. Du dikter og finner på ytringer inni ditt eget hode. Du mangler leseforståelse. Du er kroneksemplet på de ny-krenkede. De som lar seg krenke av ting som bare eksistere inni deres egne hoder. Du gjør deg selv til offer. Det verste er at du er så langt ute å kjøre at du aldri vil klare å innse det selv. Anonymkode: 62799...03f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2019 #18 Skrevet 10. juli 2019 På 9.7.2019 den 16.38, Anonym bruker skrev: Sånne folk som deg er sånne som stikker nesa si oppi alt. Tipper du hadde stappa nesa i ræva mi også, sånn bare for at du kunne kommet med en kommentar. Når du, og andre som er som deg, ser av emnet/spørsmålet at det ikke inkluderer deg, hvorfor må du/dere på liv og død komme med en kommentar uansett? Herregud, det må jo være døden å være i familie eller i et forhold med noe sånt! Anonymkode: fbed1...231 Kremt, og det kom fra den som vil vite hvor mange det er her inne, som ikke har barn Anonymkode: 4defb...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå