Gå til innhold

Et velfylt kakebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg et lekkert dekorert kakebord som bugner av de lekreste kaker. Lilla marsipankake med friske bær, pavlova, tårnkake, ferske kringler og fyldige sjokoladekaker med romkrem. Du fyller opp tallerkenen din og setter det for å spise. Alle kakene smaker surt, bittert og harskt.

Anonymkode: a96d4...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok👍🏻

Anonymkode: b98c6...93e

Skrevet

Hvordan klarte de det? 

Anonymkode: abef9...b70

Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke meg det?

har det skjedd deg?

Anonymkode: 77013...57c

Skrevet

Eg skjønte det i samme øyeblikk som du skreiv lilla marsipan... Har fortsatt til gode å smake ei god kake blant de der overspjåka kakene. 

Anonymkode: eff08...cda

Skrevet

Samme her, vi holder oss til de gamle gode kakene 🙂, bakt med ekte smør og kjærlighet. 

Anonymkode: ad9a1...396

Skrevet

Lilla marsipan? Måtte lese to ganger for å være sikker. Den hadde jeg ikke forsynt meg av. Ikke den med romkrem, heller. Og ikke hadde jeg fylt tallerkenen og satt meg for å spise, heller, som du foreslår. Men om jeg hadde forsynt meg med et stykke kake jeg trodde var god og den smakte vondt hadde jeg heller tatt en kopp kaffe til.

Skrevet

HI her, det var jeg som skrev det om kakebordet. Vet ikke helt hva jeg ville med dette men det er slike "øyeblikksbilder" jeg får opp iblant før jeg skal sove. Ser folk tenker litt forskjellig om det, og det er jo artig. En annen ting jeg husker godt fra kakebordet er en nydelig tevarmer i sølv, utført som en diamantbesatt glitrende høne med de vakreste og dyreste edelstener. Dessuten et speil i samme utførelse på rammen rundt.

Skrevet

Kaninkoker 😅

Anonymkode: a590a...e9e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI her, det var jeg som skrev det om kakebordet. Vet ikke helt hva jeg ville med dette men det er slike "øyeblikksbilder" jeg får opp iblant før jeg skal sove. Ser folk tenker litt forskjellig om det, og det er jo artig. En annen ting jeg husker godt fra kakebordet er en nydelig tevarmer i sølv, utført som en diamantbesatt glitrende høne med de vakreste og dyreste edelstener. Dessuten et speil i samme utførelse på rammen rundt.

Er du full?

Anonymkode: a769d...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...