Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg ble ferdig med mensen for tre dager siden. Men plutselig i dag tidlig fikk jeg MASSE koagulert blod. Måtte skifte bind 3 ganger frem til kl 14. Og det var sånne store nattbind. Og etter det har jeg ikke hatt noe blødning. Bør jeg være bekymret? Anonymkode: 9f1b7...b47
KellyTaylor Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Glemt tampong? Overgangsalder? Mindre blødning enn vanlig, så deretter rester som kom ut? Kan være så mangt 😔
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Jeg hadde det slik en gang. Jeg syntes det var skremmende. Har ikke skjedd igjen. Har vært hos gynekolog etter (ikke pga det) og der så alt bra ut (ultralyd). Anonymkode: b1f4b...ef2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 7 minutter siden, Pæddan skrev: Glemt tampong? Overgangsalder? Mindre blødning enn vanlig, så deretter rester som kom ut? Kan være så mangt 😔 Jeg er 32 år. Nei faktisk mer blødning en vanlig hadde jeg på siste mens.. føltes som hele livmora skulle ut idag, bare rant masse med en gang jeg reiste meg opp. Så plutselig var det slutt! Anonymkode: 9f1b7...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå