Gå til innhold

Hvorfor tar han så lite ansvar for barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har 2 barn fra før. Jeg har ett og vi venter nå ett til. Hadde trodd han snart etter mange samtaler at han skulle endre seg men vet ikke.

Han finner sjelden på noe med dem. Han står aldri opp med dem eller legger mitt barn. (stor aldersforskjell på alle) 

Nå som jeg er gravid er jeg redd jeg skal slite meg helt ut. Barnet mitt ønsker at han skal være der for det men han har så mange dumme unnskyldninger. Og til slutt er det jeg som må gjøre det likevel. Og da er jo jeg redd for at barnet skal føle seg avvist.

Jeg mener at når jeg har vært en hel dag hjemme med yngste barnet , så er det minste han kan gjøre å ta leggingen. Ihvertfall når jeg står opp og legger, finner på ting osv.hele tiden.

Er så super frustrert akkurat nå at jeg besten sprekker. 

Hva gjør jeg?? 

Anonymkode: eb6ef...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytter. 

Anonymkode: 356bb...6ed

Skrevet

Han gjør det fordi du tillater det. 

Anonymkode: 4c031...316

Skrevet

Ring familievernkontoret i morgen og si at dere må ha hjelp før du føder!

Om han ikke endrer totalt holdning så hadde jeg ikke orket å dele livet mitt med ham, og det er heller ikke bra for barna å oppleve at han ikke tar noe ansvar.

Ring fvk i morgen - og krev at han blir med, for skal dere greie å bevare familien må dere lære dere å fungere sammen, det gjør dere ikke nå.

Anonymkode: 874e4...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...