Gå til innhold

SportsBH til store bryster som henger og slenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne en sportsbh som holder puppene på plass når jeg løper. Når puppene hopper opp og ned får jeg vondt. Jeg har str 70/75 G/H i bh str. Puppene henger og slenger, de er ikke faste, så jeg kan skvise de sammen. Jeg trenger at puppene holdes på plass og og ikke hopper i takt med løpingen min, og at BH en ikke ruller opp.

Anonymkode: 98a2d...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nok mindre pupper enn deg, men jeg sverger til Pierre Robert sine sportsbh-er. De holder alt å plass hos meg. 

Anonymkode: cd54b...01f

Skrevet

Jeg bruker 75 F/ G og jeg liker veldig godt Pierre Robert sine. De bruker jeg til løping. Og må jo ha god støtte. 

Anonymkode: cda03...953

Skrevet
11 minutter siden, Lille krøll skrev:

Har 65 k. 

Bruker denne i litt liten størrelse. Får gjerne 6 pupper av den. 

https://www.adidas.no/stronger-for-it-soft-bh/EA3280.html

så sverger jeg til change utenpå. 

Den ordner opp i 6 pupper til 2 og holder ting på plass. 

6 pupper?

Skrevet

Triumph triaction control. Aldri prøvd bedre. Puppene rører seg knapt nok når jeg hopper

Anonymkode: d0661...874

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6 pupper?

Yarna-Ddal-Gargan-bg.jpg

Anonymkode: 4a46b...5f7

Skrevet

Jeg har 75H. Sverger til Shock absorber. 

Anonymkode: 47d06...da9

Skrevet

Tusen takk for svar, dere! PIerre Robert passer meg dessverre ikke, puppene hopper og har skikkelig party i sportsbh derfra.

jeg skal sjekke ut de andre tipsene, tusen takk!

Anonymkode: 98a2d...1ab

Skrevet

Shock Absorber her og. 75H, og kjøpte en mindre str. Må få hjelp av mannen til å ta den på, men den funker i alle fall. Og jeg har prøvd mange sportsbh’er. 

Anonymkode: 3f51e...2f0

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har str 70/75 G/H i bh str. Puppene henger og slenger, de er ikke faste, så jeg kan skvise de sammen

😍

Anonymkode: d76cd...9e5

Skrevet

En liten avsporing, jeg er selv 75 E/F og ser at flere som svarer her er samme strl på overkroppen, men større bryster. Jeg vurderer sterkt brystreduksjon, synes brystene hemmer meg i hverdagen, tungt for skuldre og rygg, vondt ved trening og må alltid gå med BH siden de disser sånn. Hva tenker dere, hvrdn lever dere med brystene deres?

Anonymkode: 3d574...d40

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En liten avsporing, jeg er selv 75 E/F og ser at flere som svarer her er samme strl på overkroppen, men større bryster. Jeg vurderer sterkt brystreduksjon, synes brystene hemmer meg i hverdagen, tungt for skuldre og rygg, vondt ved trening og må alltid gå med BH siden de disser sånn. Hva tenker dere, hvrdn lever dere med brystene deres?

Jeg er kun 30 år. Har enorme pupper som mine venninner kaller de (70G), det er klart de henger litt pga størrelsen, men det kunne aldri falle meg inn å redusere de. Elsker puppene mine. Merker det er litt slitsomt av og til, men vil ikke gjøre noe... enda. Må også legge til at jeg skjeldent går med BH. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

6 pupper?

En i bh. En som klemmes ut under armen og en som klemmes over kanten. Blir som 3 bobler på hver pupp. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kunne aldri falt meg inn. Elsker de. 

Men jeg føler meg heller ikke plaget av de. Jeg liker ikke å gå uten bh men har funnet en type som passer meg perfekt og jeg kjenner ikke jeg har den på. 

Skrevet

Jeg har 80-85 K/L. Bruker shock absorber  med stram treningstopp over eller fullcup bøyle-bh først og deretter Pierre Robert sin over. Da holder ting seg ganske godt på plass stramhet er tingen her.

Anonymkode: 35253...8fa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Med mindre jeg vil betale for det selv må jeg først gå ned i vekt. Men om jeg fortsatt har det samme volumet når jeg når vektgrensa kan jeg få det dekket, nå har jeg dessverre ikke råd til det. Den dissinga derimot blir man ikke akkurat kvitt med brystreduksjon heller.

Anonymkode: 0575a...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...