Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Kan en ta skade av å sitte mye? Eller føler jeg feil bare? Anonymkode: f7d7d...157
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Kommer an på hva man gjør den tida man ikke sitter da. Har man stillesittende jobb bør man jo være aktiv utenom samt flink til å ta pauser og strekke på seg. Blodomløp, rygg, nakke, skuldre trenger at man beveger seg med jevne mellomrom hvis man sitter mye. Anonymkode: 43236...29f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på hva man gjør den tida man ikke sitter da. Har man stillesittende jobb bør man jo være aktiv utenom samt flink til å ta pauser og strekke på seg. Blodomløp, rygg, nakke, skuldre trenger at man beveger seg med jevne mellomrom hvis man sitter mye. Anonymkode: 43236...29f Jeg tenker på barn som har fått sitte og spille alt for mye for far sin. Det føles skadelig. Men da følte jeg riktig, takk! Anonymkode: f7d7d...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå