Gå til innhold

Noen Poldark fans her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på sesong 5 ❤️

Anonymkode: 813de...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 😀

Begynte på sesong 1 for noen dager siden. Er på episode 4 i sesong 2 no. Deilig å ha fått dilla på ny serie. 😊

Skrevet

Oh yes. Sesong 4 her... 

Anonymkode: e964d...4ca

Skrevet

Når kommer sesong 5? 

Anonymkode: e23e3...4a6

Skrevet

Love it! Venter på sesong 5😍

Skrevet

Jeg er obsessed Outlander-fan, og har lurt litt på å se Poldark i "tørken" før sesong 5 kommer😉 Har noen av dere fans sett begge seriene og vet om det kan være noe for meg? Var egentlig ikke glad i serier før jeg oppdaget Outlander, så ender opp med å se den igjen og igjen i stedet for å prøve noe nytt 😜

Anonymkode: 5d68a...9a3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er obsessed Outlander-fan, og har lurt litt på å se Poldark i "tørken" før sesong 5 kommer😉 Har noen av dere fans sett begge seriene og vet om det kan være noe for meg? Var egentlig ikke glad i serier før jeg oppdaget Outlander, så ender opp med å se den igjen og igjen i stedet for å prøve noe nytt 😜

Eg elsker Outlander. Du kjem sikkert til å like denne og.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker Outlander. Men jeg elsker faktisk Poldark mer. 

Og jeg er skamløst forelsket i Ross Poldark 

Skrevet

Selv om jeg tviler sterkt på at det finnes noe som topper Jamie💕 og Outlander, så kjenner jeg at jeg må gi Poldark en sjanse nå😁!

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selv om jeg tviler sterkt på at det finnes noe som topper Jamie💕 og Outlander, så kjenner jeg at jeg må gi Poldark en sjanse nå😁!

Gjør det! Skriv hva du synes da, etter noen episoder 😉

Gjest Antarctica
Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg er skamløst forelsket i Ross Poldark 

Samme her, han er hot!

Skrevet

Viss du likar Outlander likar du nok Poldark òg. Eg likte begge seriane i ca 5 episodar. Så vart eg lei begge. 

Anonymkode: 86e1a...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...