Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Noen som har sett serien? Anbefales? 9 sesonger, så da bør den være bra ? Anonymkode: 14ffd...47c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Jeg liker den veldig godt - ser den igjen og igjen. Enkel underholdning. Anonymkode: fba72...8a3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Den er HELT fantastisk!! Phil og Cameron... amazinge 😂😂 Anonymkode: b905a...e68
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Den er veldig gøy😂 Anonymkode: 9d7ee...c5d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den er HELT fantastisk!! Phil og Cameron... amazinge 😂😂 Anonymkode: b905a...e68 Enig her! Men også Mitch. Som jeg ler av disse tre 😂 Anonymkode: 6dbae...ba7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Har sett serien fleire gonger! Heilt fantastisk!! 😍 Anonymkode: c0618...1e4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 Da blir det den. Er operert og blir liggende i noen uker 😉 Anonymkode: 14ffd...47c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 Elsker den! Kanskje jeg skulle begynt på nytt.. Anonymkode: 725dc...26f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 Morsom feelgood 👌🏻😊 anbefales ja😂 Anonymkode: 6a9b6...27e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 Sett en halv sesong etter anbefalinger, men syns den er veldig amerikansk med billig «humor». Anonymkode: 32af0...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå