Gå til innhold

Noen stranger things fan her ??

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Haha, jeg er også enig😅

Elsker serien! Ble ferdig med sesong 3 på 3 dager, så begynte på sesong 1 igjen🙈😅

Anonymkode: 42e22...194

Jeg så alle 3 sesongene på 3 dager :) ble helt hekta :) Håper virkelig på sesong 4,men har lest et sted at det kommer 5 sesonger ,men om det stemmer vet jeg ikke

Anonymkode: e0497...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Skjønner ikke helt dette med at neon tror det er for barn. Viser jo bare at dere ikke vet noenting om denne serien og ikke har sett den? Da er det litt dumt å dømme andre voksne som liker serien. 

Mine barn får ikke se den, den er altfor skummel til de. Eller 15-åringen får lov nå da. Han tåler det. 

helt enig, er jo 16+ for en grunn, er ikke noe for barn

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett litt av den. Det er en serie om barn. Da er det ikke dumt å si at den er barnslig.

Anonymkode: 3056b...1fb

Skal se IT sammen med barna mine i kveld. Det er jo en film om barn! 🤦‍♀️

Utrolig kunnskapsløst å bare anta at filmer og serier er for barn fordi det handler om barn. Håper du setter deg litt mer inn i det barna dine får se på... Finnes veldig mange filmer og serier som handler om barn som ikke er for barn... 

Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Utrolig kunnskapsløst å bare anta at filmer og serier er for barn fordi det handler om barn. Håper du setter deg litt mer inn i det barna dine får se på... Finnes veldig mange filmer og serier som handler om barn som ikke er for barn... 

veldig enig i denne. Hadde aldri visst filmen til min sønn på 6,5 år selvom det handler om barn, IT er jo en grøsser.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, den handler om voksne mennesker som husker noe som skjedde når de var barn. Se traileren til IT 2 så forstår du bedre.

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Nei, den handler om voksne mennesker som husker noe som skjedde når de var barn. Se traileren til IT 2 så forstår du bedre.

men første filmen er de barn

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men første filmen er de barn

I første filmen husker de hva som skjedde når de var barn. Se traileren til IT 2 så skjønner du bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...