Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Har jobbet for å få opp melkeproduksjonen og lagt hun til hver eneste time, men nå så har jeg så lite melk at hun bare gråter og vrir seg ved puppen. Har kjøpt inn mme men vil jo helst ikke gi det, men hva skal jeg gjøre når hun skriker og er sulten? Trenger tips. Anonymkode: f0fd0...348
tante grusom master of law Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Det viktige er jo at barnet får i seg mat, så gi for guds skyld mme!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Hvordan vet du at du har for lite melk? Ville konsultert helsevesen før jeg ga mme, barn på den alderen kan gråte mye uten at det er på grunn av lite melk. Men mange mødre tror at det er derfor. Anonymkode: d8d46...bea
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Barnet må ha mat. På den ene eller den andre måte. Anonymkode: ac202...98e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Hvordan vet du at du har lite melk? 🙄 Kan jo være hun bare ikke er sulten? Anonymkode: b1f27...625
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 Hva med å pumpe? Kan leie en god pumpe på apoteket. Hvis ikke dette går, er det IKKE nederlag å gi mme.❤ Viktigste er at barnet får i seg nok mat. Anonymkode: a251d...892
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 Snakk med helsestasjon! Hvis vektøkningen er ok har du vel ikke lite melk. Som tredjegangs mor med en liten en nå må jeg innrømme at det er først denne gangen jeg skjønner at barnet noen ganger gråter avbrøt andre grunner enn sult. Med de to første var jeg alt for raskt fremme med puppen. Anonymkode: 073d2...383
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har jobbet for å få opp melkeproduksjonen og lagt hun til hver eneste time, men nå så har jeg så lite melk at hun bare gråter og vrir seg ved puppen. Har kjøpt inn mme men vil jo helst ikke gi det, men hva skal jeg gjøre når hun skriker og er sulten? Trenger tips. Anonymkode: f0fd0...348 Gi mme, mitt 3 barn fikk i seg for lite mat og gikk ikke opp i vekt. Da han var 2 mnd gammel, måtte jeg bare begynne m mme. Puppen var bare kos..... Viktigest er at barnet får mat, ikke hva de her inne sier! Anonymkode: b0864...45d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gi mme, mitt 3 barn fikk i seg for lite mat og gikk ikke opp i vekt. Da han var 2 mnd gammel, måtte jeg bare begynne m mme. Puppen var bare kos..... Viktigest er at barnet får mat, ikke hva de her inne sier! Anonymkode: b0864...45d Men du vet jo ikke at barnet ikke får mat! Hun er ikke deg, og har ikke fremmet det samme som du gjør. Anonymkode: d8d46...bea
Optatium Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 Veldig mange tror de ikke har nok melk, og så viser det seg at set er stramt tungebånd, problemer med nakken, kolikk eller en av de hundre andre grunnene til at babyer gråter. Det er kun en måte å se det på og det er for lav vektoppgang over tid, ikke bare en uke. Da gir du mme. Utover det kan du prøve hvit støy, trilleturer, massasje mot luft i magen, bæresjal, nærhet og nærhet. Det ordner seg❤️
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 Takk dere:) dette er mitt 4 barn så vet jo hva det vil si, prøvde å pumpe og det kom kun 40 ml ut, men så hadde hun ligget til puppen hver 30-1 time hele dagen. Har klart oss uten mme hitill og vil helst bare gi morsmelk. Hun legger bra på seg. Anonymkode: f0fd0...348
Optatium Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk dere:) dette er mitt 4 barn så vet jo hva det vil si, prøvde å pumpe og det kom kun 40 ml ut, men så hadde hun ligget til puppen hver 30-1 time hele dagen. Har klart oss uten mme hitill og vil helst bare gi morsmelk. Hun legger bra på seg. Anonymkode: f0fd0...348 Men da vet du også st hva du får ut med pumpe ikke nødvendigvis er hva du har i brystet☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå